Aggex Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Fytte rakker'n han vakke dårlig. Hadde sikkert klart det i blinde.... Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Wooooh..... Snakk om aa om aa overdrive !!!! Han er jo enna verre en tetris kisen dette begynner aa bli temlig villt God Jul Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 har noen linken til han tetris fyren? Har litt lyst til å se han. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Fader å rask han tetris typen var da Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Rekner med dere har sett Tribulation ? Den er dritrå.. 20min med Quake triksing.. Er helt villt. hmm, er ikke så imponert over det derre quake eller cs filmene, ingenting som skiller seg ut som ekstraordinære og syke skills Da har du ikke sett Tribulation, er ikke sånn frags osv. er bare helt ekstreme skills, sikkert de beste quakerne på jord. Det er kunst det de driver med.. Er alene på alle brettene, kan holde seg oppe i luften så lenge de vil med bare granater osv. Utnytter bugs noe helt ekstremt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 så halve filmen.. døde han noen ganger i det hele tatt? det der var rått Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 så halve filmen.. døde han noen ganger i det hele tatt? hvorfor ikke se resten av filmen for og få svar på det? har tatt deg like lang tid som å poste her Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Her er enda en asiat med litt "skillz" (24MB stor fil) http://content.collegehumor.com/media/movi...gameclassic.mpg å syke person... hvis han derren har brukt tida på å spille piano istedenfor spillet der, så har han sikkert vært verdenskjent Verdens kjent var da mildt sagt, han kunne blitt STOR Haha, håper ikke du var seriøs der, regner ikke med du spiller noe instrument sjøl. Det er mer enn å slå på ett par plastik knapper ja..! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Haha, håper ikke du var seriøs der, regner ikke med du spiller noe instrument sjøl. Det er mer enn å slå på ett par plastik knapper ja..! uhm, skjønner jo det da, men jeg mente p.g.a all tiden han har brukt på å lære seg det der spillet, pluss at det virker som han har hånd/øye koordinasjonen sin helt i orden. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Enkelte har bare FOR lite å gjøre... som de fleste av oss på forumet, bare at de klarer å gjøre noe kreativt(?) ut av det... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Haha, håper ikke du var seriøs der, regner ikke med du spiller noe instrument sjøl. Det er mer enn å slå på ett par plastik knapper ja..! uhm, skjønner jo det da, men jeg mente p.g.a all tiden han har brukt på å lære seg det der spillet, pluss at det virker som han har hånd/øye koordinasjonen sin helt i orden. Greit nok det du sa det var litt morsomt, men så kommer denne: Verdens kjent var da mildt sagt, han kunne blitt STOR """ Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Big deal alle har gjort av denne tråden da: Hvis dere følger med på nyhetene her så vil dere finne alt nytt av morsomme filmer osv.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Oppdatering: Jeg må desverre krype til korset å si at dere som mente at Supermario filmen var falsk, har helt rett... les her: freakforum.nu men det som er utrolig uansett, er at fyren har brukt 2år på å "lage" filmen, frame for frame Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 kjekk video, men tror ikke den er monta bilde for bilde da. Husker selv at jeg kunne runde første brettet på samme måte på konsolen så det er mulig. Han har nok brukt emulator og tatt brett for brett. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 når DØR denne tråden?!?! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Når som helst for deg, bare ignorer den og hold deg til quake og csfilmene dine du så! Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Sjekk ut denne siden. Er nok noe lureri ja... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 "It's only that what mangled" f*** da, måtte dere ødelegge morroa? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Wooooh..... Snakk om aa om aa overdrive !!!! Han er jo enna verre en tetris kisen dette begynner aa bli temlig villt God Jul Han er ikke verre enn han tetris fyren, men han er syk Lenke til kommentar
tore- Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Vel, det som er det mest ironiske er at han som lagde filmen ALDRI har sagt at den er ekte. Så hvorfor alle kaller den fake skjønner jeg ikke, for det er folket som har kommet fram til at han er gal og slikt.... Meget tøft gjort spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå