Meth Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Jeg trodde JEG var rask når jeg spilte spillet for maaange år siden Angrer på at jeg solgte Nintendo'n og 64'en! PS! Er det fortsatt noen som lager "demoer" lenger?? Før så var det dritkult å konkurrere om å lage den feteste demoen (dro faktisk damer/jenter også) til 64'en. Endret 7. desember 2003 av Meth Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg har N64.. men jeg selger den ikke.. men vet dere hva det er som gjør at stikka på controllen blir så slakk?? har prøvd å skru opp, og fjerne støvet.. men jeg skjønner bare ikke hva det er som gjør den så slakk... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 [quote name='Meth' date='07/12/2003 : 18:31'] PS! Er det fortsatt noen som lager "demoer" lenger?? Før så var det dritkult å konkurrere om å lage den feteste demoen (dro faktisk damer/jenter også) [/quote] Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har kikka litt rundt om på nettet og den SMB3 videoen er "ekte", men han brukte et program der han kan save og loade som han vil. han brukte litt over 40000!!! forsøk. OMFG!! har litt lyst til å se en video der du ser tv'en og ryggen på fyren, se om det går på 11 min da! Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Folk har litt lite aa aa gjøre i fri tia si !!!! MEn det er jo raa kult aa se paa naar de spiller God Jul Alle Sammen Lenke til kommentar
redflame Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 er jo litt inmpnert over den quake fyren og da, he he Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ja ikke sant... ¨ Temlig raske alle sammen syntes jeg da De flyr jo gjennom spillen... Og saa han derre tetris WoW han var vill Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ganske imponerende han som rundet Metroid Prime på 97 minutter også, selv om det var med cheats. Har sett ferdig filmen nå Sykeste timingen jeg har sett... Dette innlegget har blitt redigert av HeavenHell, 28/11/2003 : 15:32 Noen som har URLEN til denne ?? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Her er enda en asiat med litt "skillz" (24MB stor fil) http://content.collegehumor.com/media/movi...gameclassic.mpg Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Her er enda en asiat med litt "skillz" (24MB stor fil) http://content.collegehumor.com/media/movi...gameclassic.mpg å syke person... hvis han derren har brukt tida på å spille piano istedenfor spillet der, så har han sikkert vært verdenskjent Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Må bare rette på dere angående quake filmen. Den urlen det ble linket til er Quake done quick with a vengeance. (En forbedret utgave av første versjon) Den er en samling av de beste tidene som er oppnådd på de forskjellige brettene, og er altså et felles arbeid av mange forskjellige quakere, som attpåtill pågikk i mange år. Eneste er at det ikke kan være kontinuitetsbrudd, dvs man har ikke lov å bruke rocket launcher før man har virkelig fått den osv. Se http://www.planetquake.com/qdq/ for å finne mere filmer. Quake redone quick er derimot av kun 1 person, men det samme gjelder her som på den forrige; det blir ikke akkurat spilt live http://www.planetquake.com/illmind/qrdq.html Alt som blir gjort er mulig å få til, men det krever litt timing og foredling av skills over endel år Triks og lignende moves som i filmen er endel mer spennende å se på live når det ikke er "scriptet" som i filmene -> Det er fortsatt et veldig stort quake miljø i Europa, og nivået blant de beste er vel noe gamere av andre online spill kan se langt etter (les : CS) (Med unntak av VM i starcraft da såklart) Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Her er enda en asiat med litt "skillz" (24MB stor fil) http://content.collegehumor.com/media/movi...gameclassic.mpg å syke person... hvis han derren har brukt tida på å spille piano istedenfor spillet der, så har han sikkert vært verdenskjent Verdens kjent var da mildt sagt, han kunne blitt STOR Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Rekner med dere har sett Tribulation ? Den er dritrå.. 20min med Quake triksing.. Er helt villt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) man kan si gutten hadde skills i mario Skulle gjerne sett han gjøre det i Morrowind Endret 10. desember 2003 av asad Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Rekner med dere har sett Tribulation ? Den er dritrå.. 20min med Quake triksing.. Er helt villt. hmm, er ikke så imponert over det derre quake eller cs filmene, ingenting som skiller seg ut som ekstraordinære og syke skills Lenke til kommentar
redflame Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) man kan si gutten hadde skills i mario Skulle gjerne sett han gjøre det i Morrowind he he , ja enig hadde blitt bra imonert over folk som hadde klart det i morrowind. men jeg hvet at det faktisk går ann og runne final fantasy 9 på under xxxx timer. Endret 11. desember 2003 av redflame Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det har jeg problemer med å tro redflame.. Bruker minst 8 timer bare på level up for å ta Kuja og han darkness eternal karen (Leeeenge siden jeg har spilt) Lenke til kommentar
redflame Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det har jeg problemer med å tro redflame..Bruker minst 8 timer bare på level up for å ta Kuja og han darkness eternal karen (Leeeenge siden jeg har spilt) egentlig så viste jeg det ville bli bråk om dette, så jeg trekker tilbake alt sammen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå