Gå til innhold

Super Mario 3 gamefilm


Tåkefyrste

Anbefalte innlegg

Jeg trodde JEG var rask når jeg spilte spillet for maaange år siden :wow: Angrer på at jeg solgte Nintendo'n og 64'en!

 

PS! Er det fortsatt noen som lager "demoer" lenger?? Før så var det dritkult å konkurrere om å lage den feteste demoen (dro faktisk damer/jenter også) til 64'en.

Endret av Meth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske imponerende han som rundet Metroid Prime på 97 minutter også, selv om det var med cheats.

 

Har sett ferdig filmen nå

Sykeste timingen jeg har sett...

 

Dette innlegget har blitt redigert av HeavenHell, 28/11/2003 : 15:32

 

 

 

 

 

 

Noen som har URLEN til denne ?? :thumbup:

Lenke til kommentar

Må bare rette på dere angående quake filmen. Den urlen det ble linket til er Quake done quick with a vengeance. (En forbedret utgave av første versjon) Den er en samling av de beste tidene som er oppnådd på de forskjellige brettene, og er altså et felles arbeid av mange forskjellige quakere, som attpåtill pågikk i mange år. Eneste er at det ikke kan være kontinuitetsbrudd, dvs man har ikke lov å bruke rocket launcher før man har virkelig fått den osv.

 

Se http://www.planetquake.com/qdq/ for å finne mere filmer.

 

 

Quake redone quick er derimot av kun 1 person, men det samme gjelder her som på den forrige; det blir ikke akkurat spilt live :)

 

http://www.planetquake.com/illmind/qrdq.html

 

Alt som blir gjort er mulig å få til, men det krever litt timing og foredling av skills over endel år :) Triks og lignende moves som i filmen er endel mer spennende å se på live når det ikke er "scriptet" som i filmene -> Det er fortsatt et veldig stort quake miljø i Europa, og nivået blant de beste er vel noe gamere av andre online spill kan se langt etter :) (les : CS) (Med unntak av VM i starcraft da såklart)

Lenke til kommentar
man kan si gutten hadde skills i mario :)

 

Skulle gjerne sett han gjøre det i Morrowind  :D

he he , ja enig hadde blitt bra imonert over folk som hadde klart det i morrowind.

 

men jeg hvet at det faktisk går ann og runne final fantasy 9 på under xxxx timer.

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...