cornhoolio Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 er det noen som har noen andre liknende snutter for andre spill også, dette ga mersmak Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hmmm, den filmen har jeg sett nå, kan nok si at det er en ganske så stor sjanse for at det der er brukt noen jukseteknikker på. Måten han harr tatt opp filmen på, er mest sannsynlig med en emulator, og han har nok spillt på pc. Er en egen funskjon på noen NES emulatoer som lar deg ta opp fra det du spiller, så tenker meg han har brukt dette. Og med emulator er det også mulig for å lagre når han vil, så han har nok lagret imellom banenen, i tilfelle om han døde (noe han sikkert har gjort) Men fortsatt, det han presterer er banna SYKT! Og, btw. Han tar ikke alle stjernene, en bane får han en sopp på sluttn istedet for stjerne Men, SYKT! Lenke til kommentar
kim Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Trudde at årsaken til at han fekk Sopp-kort istaden for Stjerne-kort på tredje bana han fullførte var at han faktisk var menneskeleg, heilt til søskenbarnet mitt påpeikte at han sjølvsagt måtte gjennom ein relativ lang sekvens om han fekk tre like. (...) Skarj les det Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 HAHA, det er d verste jeg har sett. spess når han tok helt av på kanonkulene Får fram gode barndomsminner da, blir helt rørt Lenke til kommentar
CornFlake Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hehe...har sett det før. Han som spilte har sikkert pugget banen utenat og vet akurrat hva han skal gjøre når han skal gjøre det. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) er nokk øvd inn ja.. det neste må være å gjøre det i blinde og uten den feige tryllefløyten Endret 5. desember 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 liker bedre filmen med han som runner hele quake på 13min,11sek. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Jeg liker bedre å se trynene til de japaneserene mens de spiller spillene, de er jo så forbaska konsentrerte at det ser sykt ut.. + noen skjelver å rister. Og kansje noen har sett filmen eyes of a quaker? der filmer de en som spiller quake. Han ser ganske hjerneskadet ut til slutt med blodsprutne øyne og han blinker som pokker edit : ******* bannekontroll Endret 5. desember 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er det mulig å få en link til den quake-filmen der fyren gjennomfører på 13 min og 11 sek? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Btw, noen som har en URL til et japansk (eller noe) gaming TV jeg kan streame? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 http://batman.jypoly.fi/~c2236/mock.wmv Megaman 2 (Rockman i Japan) på ca. 29 minutter Ganske sikker på at det er samme fyren. Han drar ett par funny triks og hacks Satt opp en mirror på min egen maskin hvis den andre linken er treg: ftp://rakanishu.ath.cx:54/mock.wmv enjoy Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er det mulig å få en link til den quake-filmen der fyren gjennomfører på 13 min og 11 sek? Den ligger på SuprNova Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Er det mulig å få en link til den quake-filmen der fyren gjennomfører på 13 min og 11 sek? Skal forsøke å finne noen mirrors utenom suprnova og fileplanet. http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyond...ick/qdqdivx.avi http://www.gameservers.net/downloads/movie...ick/qdqdivx.avi http://www.q3acn.com/download/video/qdqdivx.avi http://gaming.multiplay.co.uk/ftpfiles.php?pid=393&fid=953 Filmen er på 165MB og en liten korreksjon, han bruker 12 min og 23 sec Endret 5. desember 2003 av rakanishu Lenke til kommentar
jossa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 tøft detta men d så ut som han juksa litt da Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Det går faktisk an å være utrolig god i et spill uten å jukse... Jeg tviler sterkt på at han jukser, for alt han gjør ser ut til at er mulig... bare sinnsykt vanskelig Lenke til kommentar
jossa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 å hoppe så langt som han hopper enkelte plasser virker ikke vanlig.. så :S men nå kan det jo være han hadde fjera .. men men Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er dette noe som er annerledes i Asiatisk versjon av spillet? Ja, trykker man "B"-knappen mens man er i "Level Select"-delen av spillet, får man full tilgang til alle power-ups i spillet. Selv valgte jeg P-vingen på hvert eneste båt- og tankslevel. Spilte gjennom SMB3 på forløperen til den NES-konsollen vi kjenner så godt idag - det er snakk om den utgaven med beige/rød farge og en stor "skyvekloss" som ejectknapp for spillkassetten. På denne kassetten var det SMB1-3, samt noen "spesielle" SMB-spill jeg ikke husker navnet på (ett av dem var en slags vanskeligere versjon av det originale SMB). Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 mario videoen er LAME i forhold til det han quake 1 fyren gjør. HAN har skill han. Sjekk åssen han bruker hans OG andres granater som "heis" Xtremt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå