Togo Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Ganske imponerende han som rundet Metroid Prime på 97 minutter også, selv om det var med cheats. Har sett ferdig filmen nå Sykeste timingen jeg har sett... Endret 28. november 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har dere sett VM finalen i Tetris? Det er faktisk innihampen så sykt! Skjønner ikke hvordan det er mulig at et menneske kan gjøre noe i den hastigheten. Mener du denne? Koreanske gamere er de beste gamere! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Han er SYK!!!!!!!! Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 E DET MULIG?!! du kunne aldrig fått en maskin til å prestere noe sånt.. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Noen har hatt litt for mye fritid de siste femten årene... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 fy f**** han der var rett og slett gal. Han fløy bokstavelig talt gjennom alle brettene, den liv-gatheringen på skipet og med tanksene var syk, og de brettene når det er mørkt der han fly over alt og skyter ned samtlige rosebusker i potteplantene....rett og slett gal i hodet. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Fin snutt det der, men hvordan har han klart å lagd filmen ? Har selv prøvd ting som fraps, men har som regel endt opp med lite fps på filmen eller at spillet hakker inngame. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det der kalles sykt! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har dere sett VM finalen i Tetris? Det er faktisk innihampen så sykt! Skjønner ikke hvordan det er mulig at et menneske kan gjøre noe i den hastigheten. Mener du denne? Koreanske gamere er de beste gamere! den var nesten enda sykere Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 tror jeg må en tur på loftet og børste støvet av den gamle nintendoen ja! sykt bra ! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 I alle nerdes navn: OMFG. Tetris dude er Unreal. Har dere fleire slike godsaker på lager eller? (Ikkje cs eller andre "moderne spill") Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Trudde at årsaken til at han fekk Sopp-kort istaden for Stjerne-kort på tredje bana han fullførte var at han faktisk var menneskeleg, heilt til søskenbarnet mitt påpeikte at han sjølvsagt måtte gjennom ein relativ lang sekvens om han fekk tre like. (...) Endret 28. november 2003 av GeirBrandal Lenke til kommentar
redflame Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Trudde at årsaken til at han fekk Sopp-kort istaden for Stjerne-kort på tredje bana han fullførte var at han faktisk var menneskeleg, heilt til søskenbarnet mitt påpeikte at han sjølvsagt måtte gjennom ein relativ lang sekvens om han fekk tre like. (...) he he ganske sant det da! kansje han droppa 3 stjerner, jeg tviler ikke et sekund på det faktisk Lenke til kommentar
rottert Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 La dere merke til en høyfrekventlyd godt inne i begge videoene eller er det bare meg kanskje? Irriterende. Nice skills dough Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 detta er bare helt SYKT!!! skjønner ikke at det er mulig... og jeg som trodde at jeg var god i smb3... hehe Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen har faktisk hadd litt for god tid på hendene, tenk på hvor mange tusener av timer han har spilt for å bli så god men utrolig kult var det, nesten like kult som å se de beste warcraft 3 spillerne spille live mot hverandre Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Jeg vurderer å kjøpe meg en billig Gameboy Advance og Super Mario Advance 4 (Super Mario Bros. 3) og Zelda3. To konge spill! edit: typos Endret 4. desember 2003 av -razh0r- Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Fin snutt det der, men hvordan har han klart å lagd filmen ?Har selv prøvd ting som fraps, men har som regel endt opp med lite fps på filmen eller at spillet hakker inngame. Snsynligvis er hele spillet tatt opp på VHS, deretter grabbet via et mpepg kort fra video spilleren.... Gjorde det mye selv i SNES dagene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå