Gå til innhold

Super Mario 3 gamefilm


Tåkefyrste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stakkars fyr...  har han så roen på nintendo spill har han nok ikke peiling på de tingene som virkelig betyr noe...

Ja, for når man spiller dataspill, så er man automatisk en tragisk person uten venner eller sosialt liv som bare sitter inne i ett mørkt rom og fikler med spillkontroller hele livet...

 

Det må da FFS gå an å unngå disse idiotiske og foreldete fordommene på ett sted som gamer.no av alle steder?

Endret av Zork
Lenke til kommentar

har du sett den filmen??? hvis ikke, så vent med å uttale deg til du har sett den. Desuten er det ikke et sosialt spill som f.eks cs han er god i. Det er et J**** nintendo spill...

 

Og det som du kaller for fordommer er det nok litt mer i en du tror. Jeg har kjent mange data "nerder" som sliter skikkelig med livet...

Endret av knokle_85
Lenke til kommentar
har du sett den filmen??? hvis ikke, så vent med å uttale deg til du har sett den.  Desuten er det ikke et sosialt spill som f.eks cs han er god i.  Det er et J**** nintendo spill...

 

Og det som du kaller for fordommer er det nok litt mer i en du tror.  Jeg har kjent mange data "nerder" som sliter skikkelig med livet...

Du har sett en 10-11 minutter lang videosnutt av en kar som spiller ett spill. Basert på dette, føler du deg tydeligvis kompentent til å uttale deg om at karen er en stakkar uten noe liv (lett omformulert). Hvordan forklarer du dette resonementet dersom det ikke er basert på fordommer?

 

Om du kjenner mange datanerder som sliter skikkelig, så burde du kanskje kikke deg rundt i nærmiljøet for å se om det finnes andre årsaker til at akkurat din omgangskrets har slike problemer. Det er ihvertfall ikke noe utpreget problem i min omgangskrets, og den består nesten utelukkende av datanerder i større eller mindre grad.

 

Og om du tror at ett spill må ha online/nettverks-kapasitet for å være sosialt, så har du gått glipp av mye... De mest sosiale spillene jeg har spilt har vært spill med 2-4 personer om gangen foran ett fjernsyn/monitor. Vil påstå det er hakket mer sosialt å invitere gjengen til en kick-off turnering en kveld enn å sitte alene i ett rom og spille cs der den sosiale interaktiviteten stort sett begrenser seg til å få gullkorn som 'OMG! STFU N3WB! PLS TX!' slengt etter seg med jevne mellomrom.

Endret av Zork
Lenke til kommentar
har du sett den filmen??? hvis ikke, så vent med å uttale deg til du har sett den.  Desuten er det ikke et sosialt spill som f.eks cs han er god i.  Det er et J**** nintendo spill...

 

Og det som du kaller for fordommer er det nok litt mer i en du tror.  Jeg har kjent mange data "nerder" som sliter skikkelig med livet...

Du har sett en 10-11 minutter lang videosnutt av en kar som spiller ett spill. Basert på dette, føler du deg tydeligvis kompentent til å uttale deg om at karen er en stakkar uten noe liv (lett omformulert). Hvordan forklarer du dette resonementet dersom det ikke er basert på fordommer?

 

Om du kjenner mange datanerder som sliter skikkelig, så burde du kanskje kikke deg rundt i nærmiljøet for å se om det finnes andre årsaker til at akkurat din omgangskrets har slike problemer. Det er ihvertfall ikke noe utpreget problem i min omgangskrets, og den består nesten utelukkende av datanerder i større eller mindre grad.

 

Og om du tror at ett spill må ha online/nettverks-kapasitet for å være sosialt, så har du gått glipp av mye... De mest sosiale spillene jeg har spilt har vært spill med 2-4 personer om gangen foran ett fjernsyn/monitor. Vil påstå det er hakket mer sosialt å invitere gjengen til en kick-off turnering en kveld enn å sitte alene i ett rom og spille cs der den sosiale interaktiviteten stort sett begrenser seg til å få gullkorn som 'OMG! STFU N3WB! PLS TX!' slengt etter seg med jevne mellomrom.

hehe.. snakker som om man skulle være en slags Dr. Datanerd :lol:

 

Slapp nå av, bare se filmen

Lenke til kommentar

Har ikke sett denne snutten enda, men jeg har via Edonkey lastet ned videoer av en eller annen japaner som runder HELE smb3, samtlige baner, uten å miste ett eneste liv. Brukte litt under en og en halv time tror jeg. Selv om det sikker er unektelig imponerende å runde smb3 på 11 minutter, så synes jeg at å runde det uten å miste en eneste liv (og han får stjerne på slutten av hvert eneste brett) er en smule mer imponerende.

 

Nå skal det ikke legges skjul på at en slik video vil være en hel del enklere å lage med en emulator og flittig bruk av save/resume funksjonen, men likevel ser man at fyren har brukt kanskje litt vel mye tid med smb3.

Lenke til kommentar

Timberland: da må du laste ned denne... Det er ikke det at han runder det på 11min som er sykt, det er måten han gjør det på... har bl.a 99liv når han er ferdig.

 

Redflame: fløyta bak derre greierne får du ved å stille deg på den hvite klossen han står på, og holden inn "ned"... da vil du etterhvert komme bak "kulissene" :p

Lenke til kommentar
Timberland: da må du laste ned denne... Det er ikke det at han runder det på 11min som er sykt, det er måten han gjør det på... har bl.a 99liv når han er ferdig.

 

Redflame: fløyta bak derre greierne får du ved å stille deg på den hvite klossen han står på, og holden inn "ned"... da vil du etterhvert komme bak "kulissene" :p

takker det må testes

Lenke til kommentar

Har lastet ned og sett filmen... Men dama lurte på en ting; er det mulig å ta alle minibossene ved bare å skyte dem? Må man ikke hoppe tre ganger på dem?

I tillegg trodde jeg Bowser måtte hoppe ned i sin egen avgrunn, men han karen her hopper jo bare på Bowser til han dropper... Er dette noe som er annerledes i Asiatisk versjon av spillet?

 

Athelas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...