AfterGlow Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Men Chrome har tatt kraftig innpå.Microsofts nettleser gjør rent bord i Microsofts egen batteritest Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Vivaldi har vore ute av beta lenge no, og kunne godt fått ein plass i denne testen. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 16. september 2016 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2016 Microsoft har altså funnet en test de vinner i og publiserer denne som den hele og fulle sannheten. Resten holder de stilt om. Tek sluker publikasjonen rått og stiller ingens spørsmål ved hvorvidt dette er representativt. Jeg vet det er mer dyrere å gjøre tester selv enn å flikke litt på en maskinoversettelse, men jeg vil heller ha én artikkel om dagen med egenprodusert kvalitet og nøytralitet enn 100 copy paste artikler om dagen. 12 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Hvordan blir dette sammenlignet med å bare bruke appen da? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg ville ikke brukt edge om den ga meg 100 timer spilletid engang. 3 Lenke til kommentar
winb Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg ville ikke brukt edge om den ga meg 100 timer spilletid engang. Kan du ikke heller skrive hvorfor du ikke vil bruke microsoft edge. Den posten din gir ingen verdi til andre lesere 2 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Greit nok, men 80% av gangene jeg bruker Netflix er det via Chromecast, så uaktuelt. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Merker selv at Edge er kjappere enn de andre nettleserne når jeg bruker min Intel Celeron reise PC. Kun Edge som klarer dra Twitch uten hakking på Source kvalitet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg ville ikke brukt edge om den ga meg 100 timer spilletid engang. Kan du ikke heller skrive hvorfor du ikke vil bruke microsoft edge. Den posten din gir ingen verdi til andre lesere Den ga ca. like mye verdi som svaret ditt. 3 Lenke til kommentar
asshole Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Videodekoding er jo normalt hardwareaksellert med spesielle insturksjoner i cpu og\eller skjermkort, det burde vært kliss likt for alle nettlesere. Bra at Microsoft peker nese, dette er for dårlig av de andre nettleserne. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Kan dere anmelde Netflix Windows 10 app. Den har fullt lyd bild 1 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Denne artikkelen burde vel vært merket med "Reklame" 3 Lenke til kommentar
larso093 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Vivaldi har vore ute av beta lenge no, og kunne godt fått ein plass i denne testen. Vivaldi er basert på Chrome. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Vivaldi er basert på Chrome. Det er Opera og. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Bruker Netflix appen på både Pc, nettbrett og telefon. Synes både bilde og lyden blir bedre med appen. Er en stund siden jeg har brukt nettleser til Netflix, så kan jo være at det har blitt bedre der i det siste. Lenke til kommentar
hobb Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Det er ikke alle som har laptop ?? 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Denne artikkelen burde vel vært merket med "Reklame" Rart at folk som reagerer slik nå sjelden reagerte på Googles egne ytelsestester som var svært så populære nå de sammenlignet med IE. Er det noe som helst med denne "reklamen" du mener er feilaktig? Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Det er interessant å bruke Safari på OSX til Betflix. Maskinen er da tilnærmet helt kald, ingen merkbar varmeutvikling. Fra "alle" andre videostremtilbydere så virker temperaturen å stige merkbart. Er det en kjennsgjerning at Netflix er ypperste på ytelse ved videostreaming? Lenke til kommentar
TXKLH94E Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Kan ikke dere utføre en test med de forskjellige netleserne så ser vi om Microsofts som test er riktig eller om den har trikset med noe på de andre pc ene Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Kan ikke dere utføre en test med de forskjellige netleserne så ser vi om Microsofts som test er riktig eller om den har trikset med noe på de andre pc ene Om du har en laptop og noen timer til rådighet kan du jo gjenta eksperimentet selv Det er jo rimelig absurd å anta at Microsoft har jukset i en test som er så enkel å gjenskape. Det hadde blitt oppdaget på dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå