GlennDA Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei! Hva er det nyeste her, kunne tenkt meg å prøvd dette programmet eller ett lignende som her HOT om dagen.. G Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 som du seff skal bruke til å "teste" og "spionere" på dine egne PC-er i nettverk. Jeg mener....du skal vel ikke bruke det til å spionere på andre sine PC-er på nette...jeg vet du ikke ville kommet hit å spurt om det...jeg mener..det er jo ikke snilt...... AKIRA Lenke til kommentar
GlennDA Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Bruke det på andre sine PC-er?? Nei selvf. ikke. Jeg skal faktisk bare teste det på mitt hjemme nett. først ialfall..... også ..... neida... Jeg er en snill gutt, og ønsker ikke å ødelegge for andre. PS! Funker dette noe særlig på WindowsXP Har du noe lignende programmer som muligens er bedre G Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Moralen her var vel at dette er ikke stedet å spørre etter den type software, og om jeg hadde, eller viste hvor det var ville jeg ikke fortalt. AKIRA Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Ingenting galt med BackOrifice i seg selv? Liksom, det folka som bruker det som kan være problemet... Liksom, miner er ikke farlige. Det er folka som trør på dem som er problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå