Mr.Devil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kan det være at grunnen Abit har så høy feilrate i prosent er fordi flest har det? Jeg har bare gode erfaringer med Abit Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 amd=ASUS a7n8x deluxe intel=Abit IC7-G Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Skjermkortet jeg tenkte på var 9800 Pro, men etter å ha lest endel erfaringer fra folk med det kortet som spilte Lock On: Modern Air Combat, tror jeg det er bedre å gå for en billigere løsning...9600 (pro eller ikke) og AMD...og så heller beefe opp riggen i mars/april. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg mener bestemt MSI og Gigabyte er de beste kortene rent kvalitetsmessig. Asus er kanskje greit nok, mens Abit faktisk er direkte dårlig rent kvalitetsmessig, med en ekstremt høy feilrate i prosent. MSI er mitt valg nr. 1 ! Åja, har hatt 5 abit kort 0 problemer, har og hatt et msi med 0 problemer. Har og msi nå? Så ikke si at abit er dårlige, har ikke kjennskap til noen hovedkort merker som du kan kalle dirkte dårlige. Men grunnen for at mangen ikke liker msi er at det er ikke det beste til å overklokke, der er blant annet abit meget bra. Hva selgerne sier i de forskjellige butikkene om kortene tar eg med en klype salt, tror heller det er snakk om bra innkjøps pris for at de velger feks msi. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Konklusjon...det er et hæl*ete å oppgradere hvis man ikke gidder å følge med hele tiden. Tror jeg havner på AMD og Abit NF-7M eller AN7. Men utsetter sannsynligvis til jan/feb, og da er alt snudd på hodet. *sukk* Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) jeg hadde det der msi k7n2 greiene... dårligste hk'et jeg noen gang har vært borti! kjøp Abit Nf7-s 2.0 eller asus a7n8x og hold deg langt vekke fra msi! prøvde å klokke cpu'en på mit msi og det endte med at skjermkortet og hk'et ble ødelagt... Endret 28. november 2003 av FLuAA Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skal du ha AMD ville jeg gått for Abit Nf7-s 2.0 Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kanskje også MSI 875P NEO-FIS2R til Pentium'en... Har ikke dette kortet enormt mye feil? eller tenker jeg på feil kort nå!? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) I min hk karriere har jeg hatt 2 abit(sug) kort og to Asus (ruler) kort. Begge Abit kortene var defekte ved ankommst! Begge Asus kortene er i skjønneste orden... Mine desidert beste kjøp Kortene var/er: NF7-s 1.1 NF7-s 2.0 A7V333 A7N8X Deluxe GD. Kjøp for all del Asus A7N8X Deluxe GD. En snau tusenlapp å du har gjort ditt livs beste kjøp! Har forresten et Abit skjermkort. Vifta streika etter en måned..hehe. Abit er noe drit for og si det mildt! Endret 28. november 2003 av Apoc_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå