Cthulhu Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 NZXT slipper to Hue+-kompatible vifter i løpet av høsten.Aer RGB kan sørge for skikkelig bling i kabinettet Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Slipper å sette opp juletreet i år ser jeg. 4 Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 De burde legge til program hvor rotasjonshastigheten påvirker fargen. Lav rpm = lilla/blå, middels lav går det over til gul, så oransje og over til rødt ved høy hastighet... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Uproblematisk. Du kan jo allerede sette Hue+ til å reagere på temperaturen. Hvis du da samtidig har satt viftene dine til å gå raskere ved høyere temperaturer oppnår du akkurat det du er ute etter. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Blir noe slikt da eller L4r5? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Uproblematisk. Du kan jo allerede sette Hue+ til å reagere på temperaturen. Hvis du da samtidig har satt viftene dine til å gå raskere ved høyere temperaturer oppnår du akkurat det du er ute etter. Ikke de som suger inn. De vil påvirkes mye av luften den suger inn. Jeg tror jeg tenkte litt feil her. Nothing to see here Endret 16. september 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå