Harald Brombach (digi.no) Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Nå kan vanlige Windows-programmer lastes ned fra Windows Store Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Viktig å sjekke først å google så man ikke blir lurt å kjøpe gimp til 42 kr så senere finner man ut det er manual og ikke gratis. Så lenge til dette vil gjelde opensource\freeware. Er nok heller programvare som koster penger i så fall. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Viktig å sjekke først å google så man ikke blir lurt å kjøpe gimp til 42 kr så senere finner man ut det er manual og ikke gratis. Det burde være tilstrekkelig å lese det som står på den aktuelle siden i Windows Store. For det første er navnet på app'en "The Gimp Training". For det andre står det klart og tydelig "This Vodelic app features 30 tutorials and more than 2 hours of training .." Og hvis man kjøper noe til 42 kroner, så burde det vel ikke komme som en overraskelse at det ikke er gratis. 5 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 De appene jeg har lastet ned fra Windows Store, har vist seg å være rene reklameapper. Jeg finner meg ikke i å kjøre apper på PC'en som er full av reklame. Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg finner meg ikke i å kjøre apper på PC'en som er full av reklame. Dette skjer fordi brukerne ikke vil betale for appene. Hvis du legger ut en app som koster penger, blir det nesten ikke noen nedlastinger. Hvis den legges ut gratis med reklame, får du straks mange flere nedlastinger. 0 vs 300 pr dag for en app jeg har i storen. Så får man heller tilby å kjøpe bort reklamen for en liten sum, som in-app purchase. Lenke til kommentar
the_Chemist Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Er jeg den eneste som ser ironi i at man bør stole på Microsoft store, når et søk på en av verdens mest brukte nettlesere i Microsoft sin egen søkemotor, gir som øverste treff feil nettside? (en nettside der installeren er modifisert til å pushe bloatware) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå