oleredv Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tenkte at home.no kunne vere ok, men etter å ha registert meg og ikkje fått tilgang så blei eg forbanna. Purra på dei fleire gonger pr mail uten å få svar, så det er altså ikkje nødvendig å nemne dei! Har ingen store krav men det bør minimum vere gratis og ha 10 mb plass, dess meir dess betre! Kom med forslag folkens! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 start.no fungerer jo fint. 30mb. stor oppetid i forhold til home.no. Bra support, ventet ett min i tlf den ene gangen jeg ringte de. Eneste som koster er 10 kr for aktivering av ftp, alternativt så kan du ringe de, og få den aktivert - da koster det nada. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Takker for svar. Registerte meg der tidlegare i dag, og har fremdeles ikkje tilgong. Prøvde å aktivere kontoen pr. sms men fikk berre feilmelding om at det ikkje var mulig eller at kontoen allereie var aktivert..... Får store flashback til Home.no..... Men eg sender en mail til support og håpar det beste! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Takker for svar. Registerte meg der tidlegare i dag, og har fremdeles ikkje tilgong. Prøvde å aktivere kontoen pr. sms men fikk berre feilmelding om at det ikkje var mulig eller at kontoen allereie var aktivert..... Får store flashback til Home.no..... Men eg sender en mail til support og håpar det beste! akkurat samme fikk jeg. så jeg ringte de, og ftp var oppe på 2 min.. han sa det kunne ta en time, mulig jeg hadde flaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå