Gå til innhold

Hvorfor er dette 1070 kortet så billigt?

Fredrik7le86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke vet jeg. Men jeg bestilte nå det :) Ventet jo på at Asus strix med direct CU II skulle falle litt i pris. Og jeg fant heller ingen kurant anmeldelser av dette kortet (støynivå etc). Men siden det matcher hovedkortet mitt, Asus z-170A, og ikke minster koster "bare" 4000, så orker jeg ikke å vente lenger :) 

Lenke til kommentar

Fikk kortet idag. Ser at prisen har gått opp til 4500 nå. 

virker som det skal. ferdig klokka til 1900 noe mhz. 

Opplevde noen lyder i starten (coil whine kanskje?) 

Men får ikke provosert det fram nå. Kanskje den trengte litt innkjøring? 

Får 60 fps (60hz skjerm) med alt på ultra/nightmare i doom ihvertfall. (1920x1200)

Lenke til kommentar

Gode tilbud er etter min mening den aller beste måten å reklamere, spesiellt nå som jungelekspressen er nettbasert og når ut til så mange. Bruke 1 million på TV-reklame gir nok mindre kunder enn å sette ned prisen på X med 500,- og sette opp igjen når man har solgt 2.000 av X.

Lenke til kommentar

det er vanlig at noen butikker spesielt i elektronikk bransjen selger ting med tap for å tiltrekke kunder, elkjøp, expert osv disse pleier å selge ting med tap + de reklamerer i aviser, tv i tillegg. det de tjener på er andre ting som kunder også kjøper når de er i butikken slik at inkomst marginen veier opp. dette er som "ofre en clemantin for å få apelsin".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...