Fredrik7le86 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 https://www.netonnet.no/art/startpageno/asus-geforce-gtx1070-dual-8gb/236135.4854/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Utrolig billig ! Takk for link 1 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Ikke vet jeg. Men jeg bestilte nå det Ventet jo på at Asus strix med direct CU II skulle falle litt i pris. Og jeg fant heller ingen kurant anmeldelser av dette kortet (støynivå etc). Men siden det matcher hovedkortet mitt, Asus z-170A, og ikke minster koster "bare" 4000, så orker jeg ikke å vente lenger Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Det er vel bare et tilbud - selges sikkert til innpris for å få litt positivt omdømme? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Fikk kortet idag. Ser at prisen har gått opp til 4500 nå. virker som det skal. ferdig klokka til 1900 noe mhz. Opplevde noen lyder i starten (coil whine kanskje?) Men får ikke provosert det fram nå. Kanskje den trengte litt innkjøring? Får 60 fps (60hz skjerm) med alt på ultra/nightmare i doom ihvertfall. (1920x1200) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Ferdig klokket? Mitt står på boost til 1683? Nå har jeg et eldgamet HK da, så det tar ikke av seg noe autoclock. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Last ned MSI afterburner og sjekk hastigheten i spill. Mitt kort booster til 1911 automatisk, jeg har manuelt klokket til 2088mhz på en 0.975V. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 netonnet pleier å selge med tap for å konkurrere med andre nettbutikker som komplett, dustin osv Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Å selge med tap kan være en god måte og bruke markedsføringsbudsjettet på det I stede for å bruke 20 laken på en reklamekampanje så er det mye bedre å reklamere vi egne kanaler med skyhøye rabatter for å trekke folk mener jeg. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 yup, de konkurerer om kunder, det er ikke så lukrativ å drive nettbutikk som mange tror. mange tjener rundt 100kr på en laptop feks. når frakt, håndtering, admin osv er trukket ifra. det er tøft konkuranse. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Gode tilbud er etter min mening den aller beste måten å reklamere, spesiellt nå som jungelekspressen er nettbasert og når ut til så mange. Bruke 1 million på TV-reklame gir nok mindre kunder enn å sette ned prisen på X med 500,- og sette opp igjen når man har solgt 2.000 av X. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Kan aldri huske jeg har sett en vare som har blitt reklamert på TV, som jeg har gått og kjøpt fordi jeg så den på TV. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Det har nok hendt at noen en eller annen kjenner har handlet hvitevarer fordi det har vært godt synlig i TV-ruten. Datautstyr er nok sjeldnere (siden vi er i den delen av forumet), i og med at slikt "aldri" reklameres med på TV. Men vi har vel alle klikket på en ad med superweekend hos komplett? Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 det er vanlig at noen butikker spesielt i elektronikk bransjen selger ting med tap for å tiltrekke kunder, elkjøp, expert osv disse pleier å selge ting med tap + de reklamerer i aviser, tv i tillegg. det de tjener på er andre ting som kunder også kjøper når de er i butikken slik at inkomst marginen veier opp. dette er som "ofre en clemantin for å få apelsin". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå