Furyon Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Lurer egentlig på hva slags sidejobber man kan gjøre privat uten at det er nødvendig med dokumentasjon. Så til dere som er elektrikere, hva slags type svartjobber tar dere? Og hva holder dere, dere unna? Tips og triks taes imot Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Alle jobber som krever faglig kompetanse og installatør skal dokumenteres, det kommer du rett og slett ikke unna. Ei heller skal du utføre fagarbeid svart. Edit: du har ikke lov til å gjøre noe mer enn det hvermannsen har lov til å utføre. Med mindre du er fagarbeider i egen bolig. Endret 16. september 2016 av El-Ateisten 3 Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Du kan vel beise hytter og hus svart slik som i artikkelen under, men det endte jo ikke så bra http://www.dagbladet.no/nyheter/heidi-52-beiset-hytta-neste-morgen-sa-veggen-slik-ut/62933551 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Elektrikere jobber ikke svart, iallefall ingen jeg kjenner og har hørt om. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Elektrikere jobber ikke svart, iallefall ingen jeg kjenner og har hørt om. :rolleyes: Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Elektrikere jobber ikke svart, iallefall ingen jeg kjenner og har hørt om. :rolleyes: Mulig litt dårlig formulert fra min side, sikkert mange som driver shady business rundt forbi. Men det jeg mente var kveldsjobber osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå