Gå til innhold

Cowjoy - Arly Karlsen

Pande

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virket å være en triveli godlynt kar.Bildet minner meg om at jeg har en dugende Ovation amerikansk AKK gitar stående på loftet. Du kan komme over og fotografere når jeg har trent meg litt opp;) mvh Ibn godt bilde

Takker:-) Han er akkurat så trivelig og godlynt som han ser ut til. Ikke mye glakristendom her i sør, men mye glacountry, det har vi. Er vel litt som himmel og helvete, bare og velge side. (jeg tror de spiller country i himmelen....så da har jeg mine tanker om hva som er helvete...)

Bare si fra når du har dradd frem gitaren, så kommer jeg:-) Må bare ha lokasjonen....

Lenke til kommentar

Arley Karlsen er det dessverre ikke så mange som har hørt om, utenom folket på Sørlandet og country-frelste musikkelskere. Kom over en cd med Karlsen for ca 10 år siden, og ble positivt overrasket. Cd'en mener jeg var produsert i Nashville Tennesse og med helproffe musikere. Ellers har jeg ikke hørt mer fra denne karen.

Så til bildet. Et herlig portrett med en smilende artist.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Arley Karlsen er det dessverre ikke så mange som har hørt om, utenom folket på Sørlandet og country-frelste musikkelskere. Kom over en cd med Karlsen for ca 10 år siden, og ble positivt overrasket. Cd'en mener jeg var produsert i Nashville Tennesse og med helproffe musikere. Ellers har jeg ikke hørt mer fra denne karen.

Så til bildet. Et herlig portrett med en smilende artist.

Mvh Ragnar

Takker for kommentar Ragnar:-) Nei, er nok ikke så veldig mange som har hørt om han, i likhet med mange andre dyktige musikere land og strand. Han holder det i hvert fall gående, og har sin "menighet". I motsetning til enkelte andre "store" artister, tar ofte disse lokale heltene vare på sine, og ære være dem for det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...