Børge Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei, Har sett litt på mini-itx løsningene. Reiser en del og skulle gjerne hatt en slik boks for 3D modellering stort sett... Min bærbare duger ikke lenger og jeg har ikke lyst å legge all verdens penger i en ny pc.. Den stasjonære er for stor til å drasse med seg. Spørsmålet er om ytelsen til disse via cpu, er bra nok, spesielt skjermkortet. Noen som har erfaringer? Mvh Børge Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tror mini-itx systemet fra Via kan bli litt i svakeste laget for 3D modelering. Har nemlig et slikt system selv til mediapc funker greit til film osv...og enkle spill, men tøffe 3d oppgaver er bare til å glemme. Hvis det er portablitet..og 3d kraft hva med et barebone system fra shuttle el. Med intel eller amd cpu. Eller bygge en egen pc i en koffert ? Lenke til kommentar
Børge Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Tydeus, Har tenkt tanken på å bygge meg selv en liten koffert-pc, Noen tips til hva jeg bør bruke som koffert og PSU? Det er vel AMD som er tingen for meg, Hadde vært bra med Dual cpu, men det blir kanskje fort dyrt... Børge Lenke til kommentar
pertm Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg er rimelig sikker på at mini-itx system ikke vil holde mål når en bærbar ikke holder mål. Har du tenkt på å skaffe et barbone system. De er ganske små og kan ha vanlig CPUer. Det største problemmet kan være å få plass til et stort skjemkort Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kjøper du to XP2500 og modder dem til MP blir det ikke så dyrt med et AMD dual system. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kjøper du to XP2500 og modder dem til MP blir det ikke så dyrt med et AMD dual system. Men da er de ikke xp2500+ heller Har ikke sett noen hovedkort som støtter 333Mhz fsb i dual Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå