AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hei! Her en dagen da jeg ryddet rommet fant jeg en pose med klær (type klær som var helt inntil kroppen) som vi fikk beholde etter førstegangstjenesten. Men jeg fant også noe annet i posen, som vi skulle levere inn. Det jeg fant var en gassmaske og en teleskopbatong. Jeg aner ikke hvordan det har havnet der eller hvordan jeg har fått det med hjem. Det er over 1 år siden jeg var ferdig i førstegangstjeneste, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med dette... Jeg tenker det beste ville vært å levere det tilbake, men jeg stusser litt med tanke på at jeg ikke vet hvilke reaksjoner som da kommer. Hva bør jeg gjøre? :-) Tusen takk for alle svar! Anonymous poster hash: 25150...526 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Gassmaske er forsåvidt ikke ulovlig så den kan du henge på veggen, men batongen tror jeg er ulovlig og bør leveres til poiliti evnt. henge den på veggen? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Alt 1: Kast det Alt 2: Send det anonymt i posten dit du skulle levert det inn. Alt 3: Kjør innom nærmeste militærforlegning og lever det i vakta Straff får du uansett ikke! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ikke bruk alt:1, spesielt ikke med batongen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ikke kast batongen. Du kan ringe MP og spørre hvordan du bør håndtere det. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Jeg kan ikke se for meg at det får negative konsekvenser for deg å levere tilbake noe du fikk med deg ved en feil. Antakeligvis er de bare takknemmelige for at du er en ærlig sjel Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Moderatormelding Endret tittel til noe som er mer beskrivende.Kommentarer på moderering tas på PM eller i egnet tråd for tilbakemeldinger, og ikke i tråden her. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Tusen takk for gode svar. Bør jeg ta kontakt med stedet jeg var stasjonert eller MP? Anonymous poster hash: 29ec6...3c0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå