hs Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 I IE kunne jeg trykke CTRL+ENTER for å utfylle www. og .no slik at jeg bare trengte å skrive dagbladet og trykke CTRL+ENTER for å komme til www.dagbladet.no. Denne funksjonen fungerer ikke i Opera... Noen som kan hjelpe meg med hurtigtastene til tilsvarende funksjon i Opera?? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hvis du går på File->Preferences->Network så trykker du på Server Name Completion så kan du selv skrive inn det den skal søke etter (com, no, net osv). Så da trenger du bare å skrive inn for eksempel dagbladet så finner den frem www.dagbladet.no. Lenke til kommentar
ivara Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 riktig som sweetman sier, Funker 10 ganger bedre enn i IE... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Litt utenom spørsmålet men fortsatt relevant for topic tror jeg. Dersom du bokmerker en side (ctrl+t) så ser du at du har et felt som heter Name. Dette er akkurat som du sikkert skjønner navnet bokmerket får i hotlista. Rett under name står nickname. Dette er et lite genial felt. Bokmerker du f.eks http://forum.hardware.no/index.php?&act=Search&CODE=ego med nickname ego så vil du gå til den URLen når du skriver inn ego i adressefeltet. På den måten kan du ha et beskrivende navn på dine bokmerker samtidig som du kan gi dem korte og enkle navn for å komme raskt til dem. Kan være en god idé å legge til dine faste nettsteder på den måten der Endret 27. november 2003 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
hs Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Takk. Det funker som fjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå