oslo72 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Er jo tydelig at det er en forhandler her inne som allerede har gitt ham et tilbud han "ikke kunne takke nei til". Regner med at tråden er ferdig... Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Personlig ville jeg gått for oppsettet buddy satte opp. - Små kompakte maskiner med en ytelse som holder til sitt bruk. - Og det er vel det jeg ser som det beste forslaget! Magnus Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 tråden er ikke ferdig! venter enda på flere kommentarer på mitt siste forslag:) Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 til deg som skal ha nye PC`er der pris og ytelse er viktig. til spill-PC`ene ville jeg gått for pc3200 2x256 TWINMOS ram. med windows Xp vil du ha 512 ram på de maskinene. kjøp også 9600 pro kort til de to internettmaskinene. Det dette koster mer av, sparer du inn ved å kjøpe en Celeron PC på elkjøp eller Lefdal, da får du sikkert med en brenner og samt tastatur og mus. Kjøp et Game Fortissimo til 450 kroner så er du klar. Det kreves virkelig ikke mye for å spille musikk, det klarer p166`en min også. Men de to spillemaskinene vil du sikkert at skal vare et år eller to, og det er vel greit at maskinene takler spill som kommer om 6 måneder eller mer? det gjør IKKE et 9200 kort! spar heller inn på kabinettet, men kjøp en Xp2500+, 2x256 TWINMOS PC3200 ram, Nf7-S ( eller 2.0) hovedkort, og et 9600 pro og et Q-tec kabinett samt en DVD-spiller og en floppydisk( vet at q-tec er billigkabinetter, men likevel)! det takler alt av dagens og morgendagens spill glimrende! det burde ikke komme på mer enn 5500 pr. PC med et greit tastatur og mus, og så har du 4000 til overs for en PC fra Lefdal eller Elkjøp med Celeron 2,4, 256 RAM og windows XP.! ikke kjøp Fx 5200 eller Radeon 9200, disse kortene ER IKKE MENT FOR Å SPILLE SPILL MED: det er til kontorapplikasjoner hovedsaklig. ( ihvertfall tilsier ytelsen det) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kanskje litt sein post. men kjøp tre like maskiner. Ingen problem å spille av musikk på ei maskin som befinner seg på ei anna. Du bør prioritere nettverk i alle. Eit nett kort er i billigste fall bare 70 kroner. Dere kjem lenger med 3 disker på 120 gb enn ein stor på 160 og to små. min anbefaling er da harware sitt forslag på ein student pc til 5500. Dette er med skjerm. Så med å oppgradere til 120 Gb harddisk på alle maskinene og plukke ut skjerm som dere ikkje trenger, så blir den på ca 5000 pr maskin. P.S kjøp nettverkskort uavhengig om dere skal ha modem på maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå