Gå til innhold

slips i bryllup


Poelse

Anbefalte innlegg

Dette er nok et dumt spørsmål for de fleste, men jeg har lite interesse og null peiling på fintøy til spesielle anledninger.  Jeg var i et bryllup her om dagen og fikk kommentarer fra to forskjellige på at slipset mitt var "litt mye" for et bryllup. Så nå ble jeg veldig i tvil, hva slags slips kan jeg bruke neste gang jeg blir invitert i et lignende selskap?

 

Si ifra om bildet ikke fungerer

 

Endret av Poelse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å se hva som er galt med det slipset sånn uten videre.  Jeg ville definitivt ikke reagert på det og ville heller ikke følt meg brydd om jeg brukte det selv.  På den annen side er smak og behag som kjent delt og i et bryllup i dag kan det jo forventes alt fra snippkjole til Hawaiishorts, alt etter hvem som gifter seg.  Uansett, hvis brudeparet forventer en gitt kleskode så er det nødvendigvis opp til dem å spesifisere den så nøye de ønsker gitt at svært få nordmenn har peiling på noe utover dongeri og T-skjorter.

 

Om du vil være helt på den sikre siden så kan du jo helt enkelt spørre hva som forventes neste gang en innbydelse kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...