garry Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg ville fjerne operatørlogoen på min nye 6600, (har installert Climber theme), sendte etter logo blank, men da får jeg plutselig et hvitt felt der istedenfor, ikke særlig fint det nei, da var det bedre med logoen som kom med telefonen faktisk (angrer grrrrr..) Noen som vet åssen jeg får den opprinnelige tilbake eller får fjerna hele logoen?? Hvis jeg kjører standard tema er det greit, da er logoen vekk, men det er kjedelig når jeg har Climber da.. På forhånd takk.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) jeg har ikke opperatør logo... aner ikke hvordan eller hvorfor den ikke er der... har ikke tenkt på det aner ikke om det går... kontakt d selskapet du fikk "logo blank" greia di fra,,,, Endret 27. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 www.gmeyer.net/oplogo/blank.jsp Er det den du har lastet ned? Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Heisann.. Du kan sendte SLETT til 1938, da får du din opprinnelige operatørlogo tilbake. Du kan også bl.a. gå inn på eurobate f.eks. og redigere en av logoene, bare gjøre den blank, lagre den, og sende den bestillingen, da får du en logo uten noe tekst eller bilde. Dette vet jeg virker på andre Nokiatelefoner med fargeskjermer. Lykke til! Lenke til kommentar
smilys Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Hvordan får du lastet ned tema til telefonen. Har prøvd å laste ned climber, men får bare feilmelding. Har Telenorab. Endret 27. november 2003 av smilys Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Det finnes bare climber. Men er flere personer som har klart å lage egne themes, og en har også lagd en theme editor. Den skal visst være ute snart. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har dette teamaet: http://6600themes.cjb.net/ Dritstilig, om jeg skal si det selv! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Åssen installerte du temaet? Har skaffet flere, men de er i mbm format. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å installere. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Åssen installerte du temaet? Har skaffet flere, men de er i mbm format. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å installere. Vis deg på MSN, så skal jeg ta kontakt... Alt står forresten i readme filen... Det var der jeg skjønte alt... Endret 27. november 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå