Gå til innhold

Nytt kamera rundt svingen

Anbefalte innlegg

Jeg så tv2-hjelper deg, og leste på din DnSide.no

Der nevnte de at Nikon Coolpix 3700 og Canon Digital Ixus 400 var å anbefale. Hadde tidligere egentlig bestemt meg å kjøpe Caso exsilim Z4, men er ikke helt sikker nå. Fikk litt lyst på Nikon Coolpix 3700.

Jeg har ikke hatt kamera før, og hører bare på hva andre har å si.

Hva syns dere? bryr meg ikke om pris. Bare at det skal være stilig og ta bra bilder og ikke være for tregt.

Venter fortsatt på test på Caso exsilim Z4 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ventet på testen av 3700'en, og testen i Dinside (TV2-testen er et kjapt sammendrag, men 100% basert på dinside) avgjorde fin min del at jeg bestiller 3700'en. Men Nikon kan en ikke gå feil ;-)

3700'en har et fokussystem som er gjennomprøvd i SLR'ene, og det funker meget bra.

Test av Z4 ligger da ute?

Lenke til kommentar

I følge en vurdering her på AKAM er ikke Nikon 3700 noe spennende nytt

Sjekk denne siden :

http://akam.no/art.php?artikkelid=3265

Har nettopp hatt Exilimen 4 til Casio på prøve (30 dager ) fra Elkjøp.

Leverte den inn igjen pga størrelsen / ingen norsk meny / ikke gode nok bilder i svakt lys - inne som ute / dårlig fokus ved fotografering inne i idrettshaller med fluoriserende lys.

Mvh

Tomy

Lenke til kommentar
I følge en vurdering her på AKAM er ikke Nikon 3700 noe spennende nytt

Dette er vel ikke en vurdering av kameraet, men en forhåndsomtale basert på presseskrivet fra Nikon. For mer utfyllende og grundige data, sjekke dpreview.com, eller letsgodigital.org.

Kan til nød strekke meg til at det er en vurdering av presseskrivet.

Lenke til kommentar

De som har hatt fingrene på Nikons nye F75, vil ane "et visst slektsskap" med fokussystemet på CP 3700 (5 punkter, enten automatisk fokus på nærmeste, eller manuelt valg mellom de 5 punktene).

Selv om det ikke er det identisk samme systemet, så vil det være å tro på julenissen å tro at Nikon finner opp et helt nytt system til CP3700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...