Wiciwato Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Kjøpte nylig brukt sykkel med "tyverisikre" hjulmuttere. Derfor trenger jeg hjelp til å finne spesialverktøyet som trengs for å stramme disse. Ser ut som et umbrakomønster bortsett fra at den er flat i bunnen. Som et pepperkakehus forfra nesten. Trenger bare en pekepinn på hva jeg bør søke etter, de bør vel ha det på Ebay i værste fall. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det hjelper kraftig på om du kunne tatt et bilde å postet her inne. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Det hjelper kraftig på om du kunne tatt et bilde å postet her inne. Selvfølgelig. Skal fikse det i morgen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. september 2016 Forfatter Del Skrevet 17. september 2016 Her ser dere formen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Har du prøvd enden på en 1/2" eller 3/8" skralle? Den er firkantig ja, men hvis den er små nok, kommer den inni hullet og vil ikke kunne vries rundt uten at skruen følger med. http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Pipe--og-Nokkelverktoy/Skralle--og-leddhandtak/Skralle-2000028489/ Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Heh, lite praktisk om man skulle punktere... "Shit, glemt den superproprietær bitsen..." 1 Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Så ut som en Penta-nut fra bryce. http://www.brycefastener.com/penta-plus.html Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2017 Sykkelsenteret i Bergen hadde hva jeg trengte. Takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå