Gå til innhold

Feedback på side

Anbefalte innlegg

Kunne gjerne trengt litt ris og ros på denne siden. Ikke så mye grafikk at det gjør noe, men den skal ikke være spekket av det heller.

Og en ting: Nå bruker jeg overflow: auto. Men jeg vil ikke ha scroll, jeg vil at siden skal bevege seg med det jeg skriver(viss dere forstår hva jeg mener) At siden forlenger seg. Brukker ren CSS, så det er ikke table det er snakk om.

Takker

DanielP

P.S. Ja vet jeg må legge inn litt padding, har bare ikke fått gjort det enda.

EDIT: Fikk lagt inn litt padding.

Endret av DanielP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke det ser bra ut!

* Direkte schtøgg header! :sick:

* Gråe og triste farger

* Hva med å midtstille både horisontalt og vertikalt?

* Det slo meg ikke hva siden var om, før jeg leste gjennom teksten på hovedsiden. Det burde være litt mer synlig med en gang. Litt mer relevant "theme" om du vil.

* For en gangs skyld vil jeg oppfordre til å bruke en større font, da du iallefall får fylt ut med litt innhold. Hva med 10pt f.x?

* Som sagt; bold hover gjør at hele menyen forskyver seg

* Jeg tror brukerene av denne siden gir en lang elg i om siden er W3-Validert HTML 4.01 og CSS2. Menmen.

EDIT: :sick:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Par ting;

Flytt hele tingen ned..! Litt penere med litt luft mellom adresselinja og siden..

Så inni _HAMPEN_ irriterende at jeg ikke kan markere det jeg leser..

Headingen hadde så og si ingenting med bedriften å gjøre, bortsett fra at man kanskje kan lage papir av palmer..? Samma som om jeg selger sofa i hus og har en kropp som heading fordi den også har hud..

Dumt at linkene flytter seg når man har mouse-over..

Lenke til kommentar

haha, Brutalt Polecat..... :p

*Jaja, hvis dere ikke liker headeren kan dere ikke hjelpe meg med en????

Grunnen til at jeg ikke har laget mer grafikk er pga at jeg bare kan minimalt med photoshop. Jeg har også 2 jobber og teorikurs på kvelden for øyeblikket og skole på dagen, så jeg har ikke tid å sette meg for hardt inn i det. All hjelp settes pris på :D

*Skal midtstille den. Verticalt og horisontalt.

*Fjerne bold mouseover.

*Forslag til farger?

*Skal lage litt større font, men siden er ikke ferdig og vil derfor bli fyllt litt bedre ut.

*Og hvis det var så viktig for deg PC, så skal jeg fjerne W3-valideringen :p

Takker for feedback, og fortsett å komme med innslag. Og hvis dere vil kan dere jko komme med forslag til header? :shrug:

Takker

DanielP

Lenke til kommentar

Du trenger luft mellom bildet og teksten i hovedområdet. Hva f. er det med merkingen av teksten?! Anoying!

For å hindre scroll dropp hele overflow. Med mindre du har gjort noe rart så bør innholdsfeltet strekke seg. Personlig synes jeg det er bedre med intern scroll enn at du må scrolle hele siden, men det er bare meg (kommer sikkert til å få pepper nå)

Lenke til kommentar

Her er jeg enig med PoleCat:

> jeg liker på _ingen_ måte en meny der menyen er at fonten bli bold

> bildet er altfor close til teksten

> vekk med headeren. og det for godt! er palmene clipart? det synes litt blå himmel enda ... skift fonta

> fikk litt vibber av den bakgunnen

> grå kjedelig farge under teksten

> hvorfor har hovedsiden liten h, mens f. eks. Partnere har stor P?

> menyen trenger mer plass, dakar

> hvorfor i huleste er bildet så lite? hodene til personene på bildet er mindre enn muselort

Lenke til kommentar

okok. mye ris her :p Hehe, jaja kommer ikke gjennom livet uten litt ris ;) Lærer av våre feil.

>skal sette opp størrelsen på fonten.

>Har lagt litt luft mellom toppen og "siden"

>Bildet på forsiden er noe jeg googlet opp da jeg skulle vise den til klassen. For å illustrere litt.

De andre forandringene har jeg postet lenger opp.

Men istedenfor å bare Rise meg, kom med forslag???

>Farge forslag

>eventuelt et forslag til banner?

>Forslag til å forbedre menyen, eventuelt, hva hover dere synes jeg burde ha, eller hvordan jeg burde legge den opp.

Takker

DanielP

Lenke til kommentar
Men istedenfor å bare Rise meg, kom med forslag???

>Farge forslag

>eventuelt et forslag til banner?

>Forslag til å forbedre menyen, eventuelt, hva hover dere synes jeg burde ha, eller hvordan jeg burde legge den opp.

> Muligens litt mørkere blågrålignende farge på den bg som allerede er hadde gjort seg. Kanskje du bør vente på et headerforslag, og legge opp fargene etter den..?

> Header bør endres ja. (sitter på jobb uten aps nå. :cry:)

> Hover er bra slik den er nå forsåvidt, men du må gi menyobjektene litt pusterom. Ikke bruk "//" som skille mellom objekter, da gjør ingenting seg nesten bedre..

Det ble mye bedre nå, når siden fikk litt toppmarg. Synes plasseringen var finfin nå.

Marg/padding i hovedcellen bør minst være på 15px. Du har da ikke plassmangel, har du?

Lenke til kommentar

> hvorfor ikke fikse på scrollbaren og? fikse en egendefinert?

>litt mer plass rundt menyen

>likte ikke layouten på innholdet i hovedsiden, stod ikke i stil til resten av siden. virker som om det bare er skrevet inn uten tanke på layout. noen rammer, rundt bilder og litt mer oversikt hadde gjort seg. det samme gjelder produkt siden.

>er palmene i headeren med fordi dere selger

Bananblad, Brevpost m/bananeske
? kanke si at jeg så sammenhengen. likte foresten ikke headeren i det hele tatt. :no:

> tror en annen font, men tydelig font i innholdet hadde gjort seg.

> ellers eb bra UB side. kan bedre en mange andre jeg har sett!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Takker :mrgreen:

> Hvirker ikke dette bare i IE(Scrollbaren)??

>Skal fikse mer plass

>ok, skal fikse noe på det, men det var bare lagt ut sånn for å vise til klassen min.

>Hehe, ja sko liksom være meningen med den sammenhengen :blush: Men nå venter jeg på headerforslag ;)

>Noen spesiell font du tenker på eller?

>Takker, kjekt å se litt ros blant risen :p

Takker

DanielP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...