Gjest medlem-329093 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Jeg bare lurer på hvordan man bytter fra MegaFlex til MiniFlex, for jeg finner ikke funksjonen eller menyen for å bytte når jeg er innlogget på mine sider på Komplett Mobil. Jeg har trykket på stort sett alt der inne. Jeg vil bare vite hvordan jeg gjør det, slik at jeg kan skifte om litt under en måneds tid før fornyelse av abonnementet. Men jeg har i alle fall bestemt meg for å bli hos Komplett Mobil og ikke gå tilbake til Hello Det er da noe. Eller vent nå litt, går abonnementet fra 1. i hver måned? Jeg fikk portert mitt nummer den 19. august. Er det 1. eller 19. som gjelder da? Endret 15. september 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ring de, "det vanlige" er at en kan fint oppgradere men nedgade må en via tlf. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ok, nå har jeg ringt De skulle fikse det ganske fort, jeg får bare sjekke om det er gjort senere. Det tok bare en time i telefonen håper kundeservicenummeret deres er vanlig telefon, det er 8 siffer, ikke fem. Så forhåpentligvis slipper jeg en sinnssykt stor regning... Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 What? En hel time i telefonen for å nedgradere abonnementet? :O Det var show stopper for min del! Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) De har visst ikke fått til å endre det ennå, hvis ikke det går fra 1. oktober, men det sa han på kundeservice at det ikke gjorde... Kan hende det er forandret men at endringen ikke er synlig for meg da... Vurderer sterkt å bytte til en annen operatør igjen. Tenkte jeg skulle være lojal kunde og bruke Komplett fordi jeg fikk en måned gratis, men orker ikke ting som ikke funker. Men honnør til Komplett for at det tydeligvis ikke kostet en eneste krone for meg å ringe kundeservice! Så akkurat på når siste oppdatering av forbruk var, og da er i går regnet med. Endret 16. september 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Ingen vits i å være lojal kunde nå lenger. Jeg f.eks var lojal kunde hos Netcom/Telia fra 1999-2014. Det hadde jeg ingenting igjen for.. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Ingen vits i å være lojal kunde nå lenger. Jeg f.eks var lojal kunde hos Netcom/Telia fra 1999-2014. Det hadde jeg ingenting igjen for.. Ja, du er inne på noe der... Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Blåser liv i denne tråden igjen. Fungerer "Mine Sider" hos Komplett Mobil tilfredstillende nå? Kan man oppgradere/nedgradere abonnementet på egen hånd nå? Hvor enkelt er det å aktivere/deaktivere EU-roaming? Tilbyr de forresten ekstra datapakker? Finner ikke noe info om det på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Blåser liv i denne tråden igjen. Fungerer "Mine Sider" hos Komplett Mobil tilfredstillende nå? Kan man oppgradere/nedgradere abonnementet på egen hånd nå? Hvor enkelt er det å aktivere/deaktivere EU-roaming? Tilbyr de forresten ekstra datapakker? Finner ikke noe info om det på hjemmesiden deres. Jeg vet ikke, jeg har byttet til en annen operatør for leeeenge siden Endret 14. desember 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå