Gå til innhold

Er The Sims 4 bra?

Anbefalte innlegg

hei. jeg lurer på om the sims 4 er et bra spill? jeg har hørt bra ting om det, men jeg lurer på om det er noen som har spilt det som kan si litt om det. og jeg lurer litt på om det er et "barnslig" spill. og om kanskje noen vet om en plass jeg kan få det billig, hvis jeg kjøper det. hilsen 14 årig jente

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med Sims 4 er at det fokuserer mye mer på selve familien og det der enn før, så det er ikke så åpent som de andre. Det har heller ikke noen milliarder expansions som de andre (ennå), så da er det logisk nok mindre innhold. Men det er likevel et meget bra spill. At det er mindre åpent betyr bare at det er mer fokus på det som er der. Kvalitet over kvantitet, og det der. :)

Lenke til kommentar

500kr? Tok meg ikke mange minuttene å finne det til 350kr. :)

http://cdon.no/spill/the_sims_4_no-27360170?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=The+Sims+4+NO&utm_content=27360170&utm_campaign=prisjakt_no_

For å vite om dette er noe du vil like anbefaler jeg å ta en titt på youtube og se på videoer fra folk som spiller. Da får du et rimelig bra inntrykk om hva det dreier seg om. Anmeldelser er bra, men det er bare en vanlig persons mening. Det er bare du som vet hva du liker. :) Lette frem en norsk video på youtube, men har ikke sett den selv.

Lenke til kommentar

500kr? Tok meg ikke mange minuttene å finne det til 350kr. :)

http://cdon.no/spill/the_sims_4_no-27360170?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=The+Sims+4+NO&utm_content=27360170&utm_campaign=prisjakt_no_

For å vite om dette er noe du vil like anbefaler jeg å ta en titt på youtube og se på videoer fra folk som spiller. Da får du et rimelig bra inntrykk om hva det dreier seg om. Anmeldelser er bra, men det er bare en vanlig persons mening. Det er bare du som vet hva du liker. :) Lette frem en norsk video på youtube, men har ikke sett den selv.

tusen takk!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...