AnnaTheBanana Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 hei. jeg lurer på om the sims 4 er et bra spill? jeg har hørt bra ting om det, men jeg lurer på om det er noen som har spilt det som kan si litt om det. og jeg lurer litt på om det er et "barnslig" spill. og om kanskje noen vet om en plass jeg kan få det billig, hvis jeg kjøper det. hilsen 14 årig jente Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det er visstnok et steg tilbake fra Sims 3, så ville heller funnet en Sims 3 pakke. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Problemet med Sims 4 er at det fokuserer mye mer på selve familien og det der enn før, så det er ikke så åpent som de andre. Det har heller ikke noen milliarder expansions som de andre (ennå), så da er det logisk nok mindre innhold. Men det er likevel et meget bra spill. At det er mindre åpent betyr bare at det er mer fokus på det som er der. Kvalitet over kvantitet, og det der. Lenke til kommentar
AnnaTheBanana Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Takk for svar. Men jeg er fortsatt usikker om jeg skal kjøpe sims 4. For det koster 500 kr.... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 500kr? Tok meg ikke mange minuttene å finne det til 350kr. http://cdon.no/spill/the_sims_4_no-27360170?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=The+Sims+4+NO&utm_content=27360170&utm_campaign=prisjakt_no_ For å vite om dette er noe du vil like anbefaler jeg å ta en titt på youtube og se på videoer fra folk som spiller. Da får du et rimelig bra inntrykk om hva det dreier seg om. Anmeldelser er bra, men det er bare en vanlig persons mening. Det er bare du som vet hva du liker. Lette frem en norsk video på youtube, men har ikke sett den selv. Lenke til kommentar
AnnaTheBanana Skrevet 17. september 2016 Forfatter Del Skrevet 17. september 2016 500kr? Tok meg ikke mange minuttene å finne det til 350kr. http://cdon.no/spill/the_sims_4_no-27360170?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=The+Sims+4+NO&utm_content=27360170&utm_campaign=prisjakt_no_ For å vite om dette er noe du vil like anbefaler jeg å ta en titt på youtube og se på videoer fra folk som spiller. Da får du et rimelig bra inntrykk om hva det dreier seg om. Anmeldelser er bra, men det er bare en vanlig persons mening. Det er bare du som vet hva du liker. Lette frem en norsk video på youtube, men har ikke sett den selv. tusen takk!!! Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Ligger en 2 dagers gratis prøveversjon på Origin. https://www.origin.com/nor/no-no/store/free-games/trials Så da kan du jo prøve det før et evt. kjøp. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Problemet med Sims er at det er blir ganske så dyrt i lengden. Ungene mine hadde sim3 med ørten tilleggspakker. Nå er det samme opplegg med Sims4. Masse tilleggpakker som koster penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå