Clone baby Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hallo, Lurer på om hvordan det hadde blitt med 2 stk. GPU vannkjølings blokker på ett 9800 kort, vil den bli kaldere? Og mer overklokkings venlig? Er det bare bortkastet og kjøpe 2stk? Noen som har prøvd? Og en ting til. noen som vil ambefale PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB? altså 2 slike På en slik (powercolor) Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Hvor har du tenkt å feste nr. 2? Endret 26. november 2003 av BenSin Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 En oppå og en under vell,burde gå det. Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Han kunne jo festet de med to lange bolter med muttere bak da,en oppå core og en bak,det hadde jo sikkert kjølt bedre Endret 26. november 2003 av ZyraX Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Han kunne jo festet de med to lange bolter med muttere bak da,en oppå core og en bak,det hadde jo sikkert kjølt bedre ja, virker logisk ut vell? Lenke til kommentar
Kark Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei clone baby,jeg kan varmt anbefale Powercolor 9800pro.Kjører selv med en Powercolor 9800 128ddr "non pro" som jeg har biosflashet til pro, og med stock kjøling på gpu og pålimte ramsinks kjører jeg nå gpu/minne 420/370 men pga bare luftkjøling så klokker jeg det ned til 9800xt nivå ved vanlig bruk.Har tenkt på vannkjøling lenge nå men det har blitt med tanken så langt.Jeg har ikke sett artifacts eller hvite prikker enda så jeg prøver fortsatt og gå høyere med luftkjøling Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Er det plant bak på kortet da..? ser man gpu bak? på mitt GeForce så er det bare masse loddinger bak og det ville vært umulig å sette to stk på! hvis du vil ha et skjerkort som kan overklokkes burde du kansje vurdere peltier.. Endret 27. november 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Er det plant bak på kortet da..? ser man gpu bak? på mitt GeForce så er det bare masse loddinger bak og det ville vært umulig å sette to stk på! hvis du vil ha et skjerkort som kan overklokkes burde du kansje vurdere peltier.. Hvis du har sett hercules 9800 korta så er det en kjøle blokk på baksiden av gpu'en, så jeg tor ikke det skalvære noe problem Endret 27. november 2003 av Clone baby Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tror ikke dette vil øke noe helt ekstremt, mulig du får en 2-3 grader.. Men jeg mener det er bortkastet å bruke 4-500kr ekstra på dette.. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tror du kan glemme dette gitt, hvordan skal du får festet blokken på baksiden da ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Er det plant bak på kortet da..? ser man gpu bak? på mitt GeForce så er det bare masse loddinger bak og det ville vært umulig å sette to stk på! hvis du vil ha et skjerkort som kan overklokkes burde du kansje vurdere peltier.. Hvis du har sett hercules 9800 korta så er det en kjøle blokk på baksiden av gpu'en, så jeg tor ikke det skalvære noe problem Så er det powercolor vi snakker om her da.. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Gjennomgående bolter burde fikse den biffen.. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Er det plant bak på kortet da..? ser man gpu bak? på mitt GeForce så er det bare masse loddinger bak og det ville vært umulig å sette to stk på! hvis du vil ha et skjerkort som kan overklokkes burde du kansje vurdere peltier.. Hvis du har sett hercules 9800 korta så er det en kjøle blokk på baksiden av gpu'en, så jeg tor ikke det skalvære noe problem Så er det powercolor vi snakker om her da.. Jeg mente att jeg kunne gjøre det samme som hercules korta var lagt kjøle løsningen på . Altså dette Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Men er det sånn på hans kort? er det det trådtstarter? Lenke til kommentar
dp Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tror ikke dette vil øke noe helt ekstremt, mulig du får en 2-3 grader.. Men jeg mener det er bortkastet å bruke 4-500kr ekstra på dette.. er 2-3mhz det da.. men som du sier, ikke verdt det... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå