IngvaldNordland Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Pensjonistenes tidsalder Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 70 er det nye 20? Noe moro må man da få ha selv om man drar på åra, viktig å kjenne at man lever Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 70 er det nye 20? Noe moro må man da få ha selv om man drar på åra, viktig å kjenne at man lever Mye om det du sier. Man skal aldri gi opp : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ser man det - en knall rød mæsjebæsj cabriolet med mine forbokstaver i skiltet lar seg høre. Men jeg må nok nøye meg med drømmen. Har'kke råd til noe sånt. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Så dårlig pensjon at han ikke fikk råd til tak på kjerra..... Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Ser man det - en knall rød mæsjebæsj cabriolet med mine forbokstaver i skiltet lar seg høre. Men jeg må nok nøye meg med drømmen. Har'kke råd til noe sånt. Roar Ja, du er ikke alene. Men vet ikke om lykken hadde blitt så mye større. Har selv en Mazda 92 og klarer meg bra. Men det er noe med det Helene beskriver ,en ungdomsdrøm med forsinkelse tilgjengelig for et fåtall. Takker Roar, vi overlever mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Så dårlig pensjon at han ikke fikk råd til tak på kjerra..... HE, Han får da bare komme til meg, har sveise erfaring fra tidligere tider så det skal vi kunne hjelpe ham med. Mvh ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Nærmer seg en våt drøm, men akk så uoppnåelig. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg