steinjarle Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 I alle fall om det er Plus du er på jakt etter.Planlagt å kjøpe iPhone 7 i morgen? Det kan bli ekstremt vanskelig Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hvem gidder To damn mainstream 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Tror jeg aldri kommer til å skjønne poenget med å forhåndsbestille en telefon. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Tror jeg aldri kommer til å skjønne poenget med å forhåndsbestille en telefon. Er vel langt bedre det å forhåndsbestille et fysisk produkt som har høyere etterspørsel enn tilbud, enn det å for eksempel forhåndsbestille digitale spill med ubegrenset tilbud? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det værste av alt er at det er mange som oppgraderer fra iPhone 6 for å få iPhone 7. Folk har for mye penger ass. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Tror jeg aldri kommer til å skjønne poenget med å forhåndsbestille en telefon. Er vel langt bedre det å forhåndsbestille et fysisk produkt som har høyere etterspørsel enn tilbud, enn det å for eksempel forhåndsbestille digitale spill med ubegrenset tilbud? Er heller forhåndsbestilling generellt jeg ikke skjønner meg på. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Tror jeg aldri kommer til å skjønne poenget med å forhåndsbestille en telefon. Er vel langt bedre det å forhåndsbestille et fysisk produkt som har høyere etterspørsel enn tilbud, enn det å for eksempel forhåndsbestille digitale spill med ubegrenset tilbud? Er heller forhåndsbestilling generellt jeg ikke skjønner meg på. Hvis du har lyst på et produkt, f.eks en iPhone kan du forhåndsbestille å få den i morgen. Hvis du ikke forhåndsbestiller kan du måtte vente til november. Hva er lurest å gjøre hvis du gjerne vil ha et produkt raskt der tilbudet er lavere enn etterspørselen? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg bestilte sist fredag og får den i morra. Vet ikke egentlig om det kan regnes som "forhåndsbestilling" i tradisjonell forstand når man bestiller et ferdig produkt og får det etter en uke. Lenke til kommentar
obliviousen Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg bestilte sist fredag og får den i morra. Vet ikke egentlig om det kan regnes som "forhåndsbestilling" i tradisjonell forstand når man bestiller et ferdig produkt og får det etter en uke. Hvor du forhåndsbestilte din? Var det Telia? Lenke til kommentar
Hannibanan Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Bestilte min på mandag, og fikk Mail tidligere idag at den kommer imorgen Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Kan du ikke samtidig slenge ut et bilde av Android-zombier som gnager på liket av Apple? 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det værste av alt er at det er mange som oppgraderer fra iPhone 6 for å få iPhone 7. Folk har for mye penger ass. De selger vel den gamle telefonen, og iPhone holder godt på verdien på bruktmarkedet. Dermed blir det ikke så veldig mye penger likevel. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Kan du ikke samtidig slenge ut et bilde av Android-zombier som gnager på liket av Apple? Hvorfor skal jeg det, iPhone selger jo veldig bra ? Ser ikke for meg at Android kommer til å få overtaket der Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Dyrt? Jeg bestiller en 7 Plus 128GB i løpet av helgen. Selger min gamle 6 64GB til kr 4000,- til et familiemedlem. Jeg bytter tlf ved hver hovedoppgradering fra Apple, da får jeg og noe igjen for den jeg bytter. Hva er gamle Samsunger verdt? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Dyrt? Jeg bestiller en 7 Plus 128GB i løpet av helgen. Selger min gamle 6 64GB til kr 4000,- til et familiemedlem. Jeg bytter tlf ved hver hovedoppgradering fra Apple, da får jeg og noe igjen for den jeg bytter. Hva er gamle Samsunger verdt? Hva en "gammel samsung er verd" er jo et ganske vidt spørsmål, det kan være så mangt. Men det er ikke akkurat vanskelig å bruke mindre enn 6000 i året (10000 - 4000), på samsungtelefoner, om man har lyst til å spare penger på slikt. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Men ble ikke konklusjonen i denne tråden at det ikke var ekstremt vanskelig å forhåndsbestille? Høres jo ut som folk har fått telefonene sine ganske greit og raskt? AtW Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Ble utsolgt på få minutter (iallfall på apple.no), men om du satt klar var det uproblematisk. Da jeg bestilte fem minutter etter at det ble mulig var det få farger igjen. Endret 16. september 2016 av Audun_K Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Dyrt? Jeg bestiller en 7 Plus 128GB i løpet av helgen. Selger min gamle 6 64GB til kr 4000,- til et familiemedlem. Jeg bytter tlf ved hver hovedoppgradering fra Apple, da får jeg og noe igjen for den jeg bytter. Hva er gamle Samsunger verdt? Hva en "gammel samsung er verd" er jo et ganske vidt spørsmål, det kan være så mangt. Men det er ikke akkurat vanskelig å bruke mindre enn 6000 i året (10000 - 4000), på samsungtelefoner, om man har lyst til å spare penger på slikt. AtW 3000,- i året da jeg bytter ved hvert hele tall, bytter ikke ved S-utgavene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg