bleidd Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Fant ikke noen lignende topic, så jeg lager denne. Håper å få samlet en del informasjon i en tråd, siden det ligger noen løse tråder rundt omkring som omhandler dette. Setter pris på om flere skriver inn hvilke kombinasjoner som fungerer dårlig, så man får vite hva man bør kjøpe eller ikke ----- Jeg vil gjerne nevne denne PSX-USB konverteren fra Play.com. FIFA 2003 & 2004: trenger endringer i registeret til Windows for å fungere. Tutorial her. Need For Speed Underground: må ha 2 kontrollere koblet til, ellers tror spillet at "den ene som ikke er der" trykker konstant oppover i menyene. Alle spill burde ha mulighet for å stille inn kontrollerne FØR spillet startes for å forhindre dette. Monkey Island 4: noen knapper fungerer, andre ikke. KAN være det går an å ordne, men jeg finner ikke ut av det. ----- Gravis Gamepad Pro (gameport-versjonen). FIFA 2003 & 2004: spillet finner bare ikke kontrolleren. ----- Jeg synes ikke EA er så forferdelig flinke å legge inn støtte i spillene sine... Er jo så klart mange som liker best å spille med tastaturet, men jeg er ikke en av dem (iallfall ikke i annet enn spill som UT2003 o.l.) Skal prøve å legge til flere etterhvert som jeg finner, men spillbudsjettet er dessverre ikke det største for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå