sviskekompott Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Er voksen mann som i nærmere fem år har vært i forhold med en dame. Begge har forhold bak seg med barn. Hun har små barn. Da jeg traff henne hadde hun vært alene i ca et år. Allikevel var ikke hun og eksen ferdig med delingen av boet. Nå flere år etter, er de fremdeles ikke ferdige. Den eneste som pusher på at dette skal skje er meg. Istedenfor at de gjør seg ferdig med delingen, hjelper de hverandre mer og mer. Eller rettere sagt, hun ber stadig oftere sin eks om hjelp til diverse store eller små oppgaver. Dette har nå ført til at vårt forhold står på sammenbruddets rand. Jeg har sagt klart fra at dette finner jeg meg ikke i. De får bli ferdig med deling og utover dette kan de samarbeide om barna. Vi har hatt massive krangler rundt dette temaet siden hun mener at hun må få lov til å be om hjelp til de oppgaver som jeg ikke rekker… Jeg føler at hun nå setter meg opp mot sin eks og jeg stiller nå spørsmål hvor hun egentlig har sin tillit. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Stadig oftere = hun hører ikke på deg, ikke dra det for langt før du avslutter 6 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 TS, les ditt eget innlegg, hvilket råd ville DU gitt noen som beskrev en slik situasjon? 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hun er barnslig og egoistisk, to egenskaper som er svært uheldige å dra med seg i ett forhold hvor man må være to for å få det til å virkelig fungere. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) For meg høres det vel egentlig ut som om hun ikke er helt ferdig med mr X. Du må nok sette foten ned og si at hun får velge. Jeg skjønner godt at du ikke finner deg i det, det hadde ikke jeg gjort heller. Du bør ta tak i det fort, for det er jo på tur dit du ofte ser i film, at hun blir sammen med eksen til slutt. Endret 15. september 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Eller bare respektere hennes valg og gå videre... 2 Lenke til kommentar
sviskekompott Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 takk for svar. dette er en vanskelig og utmattende affære. jeg synes vi har det veldig fint sammen, men denne stadige kontakten med x-en er både frustrerende og ødeleggende for vårt forhold. jeg ønsker å se fremover, mens hun synes sittende fast i fortiden. hun mener også at dette er bagateller og at det har ingen betydning for oss. som noen har skrevet her, så synes jeg også dette er en egoistisk tanke. hun har tidligere fremstilt sin x som en tyrann hvor både det var snakk om fysisk og psykisk vold. tidligere trodde jeg henne på det, men det gjør jeg ikke lengre. hvem vil ha kontakt med en person som har mishandlet deg? Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Oida....Er dette noe du mener at du skal finne deg i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå