Kennern Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hva er deres beste pull så langt i HUT? Min er Duchene på 89 OVR Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Hva er deres beste pull så langt i HUT? Min er Duchene på 89 OVR Har ikke spilt mer enn 2 kamper, så tror min beste spiller er på 85. Som jeg da fikk i startpakken. Lenke til kommentar
Svartedauden Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Kjøpte sånne grønne poeng, fikk jeg mye ut av. Anti Niemi var vel egentlig det eneste. Bare tull... Prøver å få fatt i Zucca, men det er jo faen gi meg 12-15 000 poeng for han på auksjonene. Forøvrig, artig historie fra i dag. Spiller mot en kar ifra Finland på HUT. Han er skit ræv på dropp, og pasninger, men kjører offence så det ljomer. Prøver å få en utvisning så jeg kan dumpe fra egen sone og lage litt tjuvkontra. Får en avventende for slashing, men omtrent samtidig glitcher kampen, og han går i offside. Vel tilbake på droppen står vi, jeg sier på gamechatten at han må sette inn igjen keeperen sin, flere ganger. Utvisninga jeg jobba for å få var plutselig borte, men selv om jeg vant droppen stod det avventende. Men han kjører på med seks mann. Så da tar jeg den rett i åpen kasse fra egen blå med Ristolainen. Etter matchen får jeg en lang tirade om hvordan jeg har hacka xboxen hans, og at det var derfor han tapte. 1-9... Forøver 0-3 målet som kom etter denne glitchen. Endret 30. september 2016 av Svartedauden Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Kjøpte sånne grønne poeng, fikk jeg mye ut av. Anti Niemi var vel egentlig det eneste. Bare tull... Prøver å få fatt i Zucca, men det er jo faen gi meg 12-15 000 poeng for han på auksjonene. Forøvrig, artig historie fra i dag. Spiller mot en kar ifra Finland på HUT. Han er skit ræv på dropp, og pasninger, men kjører offence så det ljomer. Prøver å få en utvisning så jeg kan dumpe fra egen sone og lage litt tjuvkontra. Får en avventende for slashing, men omtrent samtidig glitcher kampen, og han går i offside. Vel tilbake på droppen står vi, jeg sier på gamechatten at han må sette inn igjen keeperen sin, flere ganger. Utvisninga jeg jobba for å få var plutselig borte, men selv om jeg vant droppen stod det avventende. Men han kjører på med seks mann. Så da tar jeg den rett i åpen kasse fra egen blå med Ristolainen. Etter matchen får jeg en lang tirade om hvordan jeg har hacka xboxen hans, og at det var derfor han tapte. 1-9... Forøver 0-3 målet som kom etter denne glitchen. . Haha, syk glitch ? Ja, fått noen meldinger selv Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2016 Heldigvis ikke fått så mye på NHL, men FIFA derimot, der kom det hele tiden... Håpløse unger Spilt mye EASHL nå, og det virker som om annenhver kamp er mot finner. Uansett om jeg fjerner best location eller ikke. Populært spill der borte tror jeg. Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Rykket opp til 3.div i EASHL i går, nå begynner det å bli vrient Blir fryktelig fort straffet i undertall, så må la være å grisetakle folk inn i vantet når de har gitt fra seg pucken Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Rykket opp til 3.div i EASHL i går, nå begynner det å bli vrient Blir fryktelig fort straffet i undertall, så må la være å grisetakle folk inn i vantet når de har gitt fra seg pucken Såpass ja jeg har nesten ikke spillt noe eashl. Men vil tro at de som spiller så høyt oppe er veldig gode ? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Ikke avskrekkende gode, men nivået er jo relativt høyt nå. Tapte 3-2 begge kamper, og de avgjørende målene kom i undertall. Snart prestige 1 på klubben nå, så da blir det enda en ny hall Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Ikke avskrekkende gode, men nivået er jo relativt høyt nå. Tapte 3-2 begge kamper, og de avgjørende målene kom i undertall. Snart prestige 1 på klubben nå, så da blir det enda en ny hall aha, har veldig lyst til å prøve det mer, men er vanskelig til å få tid når alle andre kan Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Ikke avskrekkende gode, men nivået er jo relativt høyt nå. Tapte 3-2 begge kamper, og de avgjørende målene kom i undertall. Snart prestige 1 på klubben nå, så da blir det enda en ny hall aha, har veldig lyst til å prøve det mer, men er vanskelig til å få tid når alle andre kan Rykket ned igjen. Sykt uflaks + bedre motspillere. Prestige 1, level 5 nå. Så hallen er semi-pro Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Ikke avskrekkende gode, men nivået er jo relativt høyt nå. Tapte 3-2 begge kamper, og de avgjørende målene kom i undertall. Snart prestige 1 på klubben nå, så da blir det enda en ny hall aha, har veldig lyst til å prøve det mer, men er vanskelig til å få tid når alle andre kan Rykket ned igjen. Sykt uflaks + bedre motspillere. Prestige 1, level 5 nå. Så hallen er semi-pro så synd, men bra dere har klart å låse opp så mye da Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Ja det er moro når man er 3-4 stykker stort sett hver kveld På et av målene vi slapp inn bestemte dommeren seg for å skøyte inn i keeperen og fjerne han fra målet når skuddet kom Aldri sett på makan til glitch Dette var på 0-0 Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Opprykk til 2.div i eashl nå. Begynner å føle at det er mulig med en pokal i 1.div ? 1 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Jeg har ett spørsmål! Jeg brukte Quick ifra LA i mål (89 i rating) men han slapp inn alle mulige rare skudd etc.. så byttet jeg til Murrey ifra Pittsburg (bare 83 i rating) å han står som en vegg.. hvorfor er det sann? Endret 27. november 2016 av Rbk89 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 noen som har ett EASHL lag jeg kan joine? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Endelig satt seieren i 1.div EASHL. Det kunne med fordel vært en ordentlig premieutdeling i en cut scene, men uansett digg å få seieren Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Trailer NHL18. Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 Betaen er ute. Har en ekstra kode om noen trenger. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Hvordan får man tak i kode til betaversjonen? jeg har forhåndsbestilt NHL18. men har ikke fått noe Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Hvordan får man tak i kode til betaversjonen? jeg har forhåndsbestilt NHL18. men har ikke fått noe Måtte registrere mailadresse hos EA før en viss dato. Sendte deg min ekstrakode på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå