Kennern Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Spilt 50 kamper EASHL nå med et par kamerater, fantastisk moro! Rykket opp til 6.div, og vi gjør det rimelig bra. Tror dette blir min favoritt-mode i år! what :O så mange kamper alt jeg har spillt en kamp der Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Har et par kolleger jeg har klart å få bitt av basillen, så det har blitt en del kamper på få dager 1 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Har et par kolleger jeg har klart å få bitt av basillen, så det har blitt en del kamper på få dager gøy da er i et lag med en kompis Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Hvor på HUT kan jeg se hvor mye den spilleren jeg skal selge er solgt for tidligere? det var jo på sist spill. litt vanskelig å vite hva pris enkelte spillere har. Endret 20. september 2016 av Rbk89 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hvor på HUT kan jeg se hvor mye den spilleren jeg skal selge er solgt for tidligere? det var jo på sist spill. litt vanskelig å vite hva pris enkelte spillere har. jeg er ikke helt sikker egentlig, har ikke kommet så langt at jeg har lagt ut på auction Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 21. september 2016 Forfatter Del Skrevet 21. september 2016 Har et par kolleger jeg har klart å få bitt av basillen, så det har blitt en del kamper på få dager gøy da er i et lag med en kompis Fryktelig moro. Rykket opp til 5.div i går, så vi begynner å bli greie også. Får med to kamerater til denne uka, så da har vi fullt lag bortsett fra keeper Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 21. september 2016 Forfatter Del Skrevet 21. september 2016 Hvor på HUT kan jeg se hvor mye den spilleren jeg skal selge er solgt for tidligere? det var jo på sist spill. litt vanskelig å vite hva pris enkelte spillere har. Mener å huske at dette var litt knotete i år. Tror du må søke opp den aktuelle spilleren på auction, og når du trykker inn på han kommer det opp last price sold. Folk har klagd på at det tok lenger tid å finne i år. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Spillte en kamp i dag tidlig før jobb, fikk råd ril pakke å fikk Duchene på 89 ovr ? Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har et par kolleger jeg har klart å få bitt av basillen, så det har blitt en del kamper på få dager gøy da er i et lag med en kompis Fryktelig moro. Rykket opp til 5.div i går, så vi begynner å bli greie også.Får med to kamerater til denne uka, så da har vi fullt lag bortsett fra keeper Høres så sykt morsomt ut ? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 21. september 2016 Forfatter Del Skrevet 21. september 2016 Duchene er en grei pull i pakke ja Det er fantastisk moro når man begynner å bli gode Men det er helt nødvendig å ha med en som spiller back. De backene som styres av CPU er håpløse, så gleder meg til vi får inn enda en på backen Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Duchene er en grei pull i pakke ja Det er fantastisk moro når man begynner å bli gode Men det er helt nødvendig å ha med en som spiller back. De backene som styres av CPU er håpløse, så gleder meg til vi får inn enda en på backen Back er veldig gøy å spille ? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 21. september 2016 Forfatter Del Skrevet 21. september 2016 Duchene er en grei pull i pakke ja Det er fantastisk moro når man begynner å bli gode Men det er helt nødvendig å ha med en som spiller back. De backene som styres av CPU er håpløse, så gleder meg til vi får inn enda en på backen Back er veldig gøy å spille Backene snur seg konsekvent inn mot målet... Ikke snakk om å vende ut mot hjørnene. Har ikke tall på hvor mange mål og sjanser imot vi har fått fordi venstrebacken vår surrer det til Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Duchene er en grei pull i pakke ja Det er fantastisk moro når man begynner å bli gode Men det er helt nødvendig å ha med en som spiller back. De backene som styres av CPU er håpløse, så gleder meg til vi får inn enda en på backen Back er veldig gøy å spille Backene snur seg konsekvent inn mot målet... Ikke snakk om å vende ut mot hjørnene. Har ikke tall på hvor mange mål og sjanser imot vi har fått fordi venstrebacken vår surrer det til Ja, jeg skjønner jeg pleier å spille defensivt å ta ut puck og man Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 21. september 2016 Forfatter Del Skrevet 21. september 2016 Duchene er en grei pull i pakke ja Det er fantastisk moro når man begynner å bli gode Men det er helt nødvendig å ha med en som spiller back. De backene som styres av CPU er håpløse, så gleder meg til vi får inn enda en på backen Back er veldig gøy å spilleBackene snur seg konsekvent inn mot målet... Ikke snakk om å vende ut mot hjørnene. Har ikke tall på hvor mange mål og sjanser imot vi har fått fordi venstrebacken vår surrer det til Ja, jeg skjønner jeg pleier å spille defensivt å ta ut puck og man Lurt det. Vi prøver å gå for å blokkere mann og skudd i forsvar. Fort gjort å bli dratt av om man prøver seg på en takling. I angrep er det stort sett skudd det går i, selv om vi prøver på litt finspill innimellom. Jeg bikket faktisk 100 poeng i går kveld Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Duchene er en grei pull i pakke ja Det er fantastisk moro når man begynner å bli gode Men det er helt nødvendig å ha med en som spiller back. De backene som styres av CPU er håpløse, så gleder meg til vi får inn enda en på backen Back er veldig gøy å spilleBackene snur seg konsekvent inn mot målet... Ikke snakk om å vende ut mot hjørnene. Har ikke tall på hvor mange mål og sjanser imot vi har fått fordi venstrebacken vår surrer det til Ja, jeg skjønner jeg pleier å spille defensivt å ta ut puck og man Lurt det. Vi prøver å gå for å blokkere mann og skudd i forsvar. Fort gjort å bli dratt av om man prøver seg på en takling.I angrep er det stort sett skudd det går i, selv om vi prøver på litt finspill innimellom. Jeg bikket faktisk 100 poeng i går kveld Ja, jeg pleier å blokkere selv, veldig effektivt Gratulerer med Milestone Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 21. september 2016 Forfatter Del Skrevet 21. september 2016 Duchene er en grei pull i pakke ja Det er fantastisk moro når man begynner å bli gode Men det er helt nødvendig å ha med en som spiller back. De backene som styres av CPU er håpløse, så gleder meg til vi får inn enda en på backen Back er veldig gøy å spilleBackene snur seg konsekvent inn mot målet... Ikke snakk om å vende ut mot hjørnene. Har ikke tall på hvor mange mål og sjanser imot vi har fått fordi venstrebacken vår surrer det til Ja, jeg skjønner jeg pleier å spille defensivt å ta ut puck og manLurt det. Vi prøver å gå for å blokkere mann og skudd i forsvar. Fort gjort å bli dratt av om man prøver seg på en takling.I angrep er det stort sett skudd det går i, selv om vi prøver på litt finspill innimellom. Jeg bikket faktisk 100 poeng i går kveld Ja, jeg pleier å blokkere selv, veldig effektivt Gratulerer med Milestone Takker Blir spennende å se hvilket nivå vi hører hjemme på. Men tipper vi nærmer oss toppen i 5.div altså Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Duchene er en grei pull i pakke ja Det er fantastisk moro når man begynner å bli gode Men det er helt nødvendig å ha med en som spiller back. De backene som styres av CPU er håpløse, så gleder meg til vi får inn enda en på backen Back er veldig gøy å spilleBackene snur seg konsekvent inn mot målet... Ikke snakk om å vende ut mot hjørnene. Har ikke tall på hvor mange mål og sjanser imot vi har fått fordi venstrebacken vår surrer det til Ja, jeg skjønner jeg pleier å spille defensivt å ta ut puck og manLurt det. Vi prøver å gå for å blokkere mann og skudd i forsvar. Fort gjort å bli dratt av om man prøver seg på en takling.I angrep er det stort sett skudd det går i, selv om vi prøver på litt finspill innimellom. Jeg bikket faktisk 100 poeng i går kveld Ja, jeg pleier å blokkere selv, veldig effektivt Gratulerer med Milestone Takker Blir spennende å se hvilket nivå vi hører hjemme på. Men tipper vi nærmer oss toppen i 5.div altså Da begynner det å bli høyt nivå da ? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 22. september 2016 Forfatter Del Skrevet 22. september 2016 5.div er nok vårt høyeste nivå. Må ha 2 poeng på 2 kamper for å holde plassen nå. Men det skal sies at backene fortsatt er for offensive for sitt eget beste. Må prøve å dressere de bedre så de blokker istedenfor å takle. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Skal prøve å få spillt mye nå til helga Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Skal prøve å få spillt mye nå til helga Samme her, skal ha en liten samling med pils og NHL Hva heter laget deres? Kanskje vi kan ta en liten kamp for å måle styrke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå