Hagberg87 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Med tanke på at det er europeisk release i dag for NHL 17, så starter jeg denne nye tråden. Velger å kalle den EA Sports NHL, slik at vi kan bruke den for fremtidige utgivelser også. Gamezone har tydeligvis tatt seg vann over hodet hva gjelder lovnader om utsendelse, så det blir Elkjøp i lunsjen om en time Og muligens hjemmekontor i morgen 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Har de endret noe særlig i gameplay i år, eller er det samme rælet? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Har de endret noe særlig i gameplay i år, eller er det samme rælet? Prøvde noen få kamper i betaen, og det mest markante var at pucken ikke var limt til køllene. Man mister pucken mye enklere, så det er jo en klar forbedring i mine øyne. Kan komme med mer etter jeg kommer meg hjem fra jobb. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Har de endret noe særlig i gameplay i år, eller er det samme rælet?Litt off topic, men er du samme mann som har NHLprat? Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Noen som har fått prøvd 17 enda? ? Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Fikk sendingsbekreftelse fra gamezobe nå, så da er det nok tvilsomt at det kommer før helgen.. Kjedelig egentlig. Meningen med forhåndsbestilling er vel at du skal få det på releasedato? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Har de endret noe særlig i gameplay i år, eller er det samme rælet?Litt off topic, men er du samme mann som har NHLprat? Hehe nei, men godt gjetta Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Jeg har prøvd Sitter og knoter med Eashl nå. Fikk også sendingsbekreftelse fra Gamezone i dag, men jeg var og kjøpte i lunsjen på jobb, så det ryker tilbake i posten på mandag! Endret 23. september 2016 av Hagberg87 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg har prøvd Sitter og knoter med Eashl nå. Oslo Vikings for de som er interesserte Fikk også sendingsbekreftelse fra Gamezone i dag, men jeg var og kjøpte i lunsjen på jobb, så det ryker tilbake i posten på mandag! Haha, bare å sende tilbake Joiner i morgen ??? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Herlig 2-1-0 så langt Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg har prøvd Sitter og knoter med Eashl nå. Oslo Vikings for de som er interesserte Fikk også sendingsbekreftelse fra Gamezone i dag, men jeg var og kjøpte i lunsjen på jobb, så det ryker tilbake i posten på mandag! Kan sende det til meg istedenfor Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Jeg husker jeg pleide å få spillet gratis av EA, det gikk fint da de sendte det fra Vancouver med FedEx. Da hadde jeg spillet én uke før alle andre. Så begynte de å sende fra Sverige. Da fikk jeg det to dager etter utgivelse. Endte med å kjøpe spillet på release. Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Var moro med EASHL. Spilte en del timer i går kveld. Startet bra, men det gikk trått etterhvert altså. Men øvelse gjør mester 1 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Da er Spillet installert, så let the game begin Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 16. september 2016 Forfatter Del Skrevet 16. september 2016 Da er Spillet installert, så let the game begin Deilig da Jeg sitter på jobb og prøver å finne unnskyldninger for å dra hjem. Så langt ingen suksess Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Da er Spillet installert, så let the game begin Deilig da Jeg sitter på jobb og prøver å finne unnskyldninger for å dra hjem. Så langt ingen suksess Bah, kjedelig da :/ Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 spiller min første Draft Champions nå Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 vant første match 0-2 Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 17. september 2016 Forfatter Del Skrevet 17. september 2016 vant første match 0-2 Herlig det ? spilte min første kamp i Hut i dag. 5-0 etter 30 min, 18-1 i skudd, da ga han seg ? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 Spilt 50 kamper EASHL nå med et par kamerater, fantastisk moro! Rykket opp til 6.div, og vi gjør det rimelig bra. Tror dette blir min favoritt-mode i år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå