Emil C. Fredhammer Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Innseilinga i HDR Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Her ville jeg tatt en beskjæring på 2 - 3 cm oppe for å unngå skyelementet direkte ut i øvre høyre hjørnet. Scroll opp og se hva du synes. Elers intet å si på lys og farger. Roar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Enig,kanskje for mye himmel. Når det gjelder lys og farger er jeg relativt fornøyd med denne HDR eksponeringen Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Flott bilde! Et lite toppkutt så er det tipp topp! Jeg hadde Dagens på TV2-været i forrige uke en dag tror jeg det var. Artig det da! Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Flott bilde! Et lite toppkutt så er det tipp topp! Jeg hadde Dagens på TV2-været i forrige uke en dag tror jeg det var. Artig det da! Ok.Gratulerer med Dags vinner på TV-2 Værbilde. Jeg har hatt 4 dagsvinnere på Tv-2 selv.Artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg