Countryman Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Holder på med et fritidsprosjekt som dreier seg om trening, og et ute etter et navn eller tittel på prosjektet. Kanskje jeg kan få litt hjelp eller et tips av dere til hva jeg skal kalle det Prosjektet baserer seg på noe som dette, og bør helst være ett enkelt ord: -Fra A til Å -Fra null til hundre -Fra larve til sommerfugl -Fra nybegynner til viderekommen Tittelen/Ordet måå ikke være på norsk, men aller helst. Latin hadde kanskje vært litt stilig. Tusen takk for tips Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Vel, i følge Google så har man noen latin eksempler: Fremgang - profectus Vekst - incrementum Og nei, jeg kan ikke latin. Dette er oversettelser fra Google. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Kanskje litt oppbrukt, men Alpha->Omega? 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Profectus er helt klart det mest beskrivende ordet hittils. takk for gode svar begge to Håper på enda flere svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå