sussss Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Lige inden regnen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ser ut som en tornado, men er det vel ikke selv om det jo av og til oppstår små minitornadoer på våre kanter også. Her ville jeg tatt en beskjæring under den greina som stikker ned oppe til venstre. Scroll opp, dekk til og se hva du da synes? Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Ser ut som en tornado, men er det vel ikke selv om det jo av og til oppstår små minitornadoer på våre kanter også. Her ville jeg tatt en beskjæring under den greina som stikker ned oppe til venstre. Scroll opp, dekk til og se hva du da synes? Roar Ja jeg så godt det skulle skæres væk..men gad ikke lige i farten :-) ja små sky pumper kan der komme..men det er snart længe siden at vi sidst har fået regnvejr her ..det er sommer vejr næsten hver dag for tiden..takker for din kommentar :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hei Suss! Flotte skyer! Fine farger i bildet. Bladverket oppe er allerede nevnt. (Er det eik?) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Hei Suss! Flotte skyer! Fine farger i bildet. Bladverket oppe er allerede nevnt. (Er det eik?) Eik hvad er det for noget ...? det er bestemt ikke et dansk ord :-) Nej de :-) virker ikke ...takker for tilbagemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hei Suss! Flotte skyer! Fine farger i bildet. Bladverket oppe er allerede nevnt. (Er det eik?) Eik hvad er det for noget ...? det er bestemt ikke et dansk ord :-) Nej de :-) virker ikke ...takker for tilbagemelding Eik er eg på dansk. Denne smilie som du bruker :-) tror jeg ikke virker, har du prøvd : ) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Spektakulære skyformasjoner, vakre å se på er de også. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det er så fine skyer på landskapsbildene dine! Egetreet er nevnt, ellers var bildet flott. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. september 2016 Forfatter Del Skrevet 17. september 2016 Spektakulære skyformasjoner, vakre å se på er de også. Mvh Ragnar Takker mange gange for kommentar til jer alle sammen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg