AfterGlow Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Bilder og mer informasjon om 5,5-tommeren har nå dukket opp,Dette skal være den nye «Pixel XL»-telefonen til Google Lenke til kommentar
X672 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Først eg tenkte var "Stygg som faen." Tanke to er den samme... Kanskje Google bør overlate designet til noen andre... Endret 15. september 2016 av X672 6 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Er det ikke HTC som har designet den, for Google? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ser nesten ut som det er et deksel på den.. Hvis dette blir det ferdige utseendet venter jeg nok et år til.. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Først eg tenkte var "Stygg som faen." Tanke to er den samme... Kanskje Google bør overlate designet til noen andre... Kanskje stygg... men det er vell et slags deksel som er avbildet da... ? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 No way at telefonen kommer til å se slik ut... Da ender de opp med en stilstudie av hvordan en telefon absolutt ikke skal se ut! 2 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Slenger meg på bølgen her. Dette ser ikke særlig lovende ut, noe som er ganske utrolig med tanke på at HTC knapt har laget en stygg telefon de siste 3 årene. Blir dette sluttresultatet så sitter jeg på gjerdet til neste år. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Synes egentlig selve telefonutseende var litt interessant, men ser ut som det er et deksel rundt kantene? AtW Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Synes egentlig selve telefonutseende var litt interessant, men ser ut som det er et deksel rundt kantene? AtW Det ser veldig sånn ut. Legg merke til bunnen av telefonen. Ser tydelig at det er kuttet ut hull for høyttalerene og ladepluggen. Samme på toppen for hodetelefonutgangen. Disse lekkede bildene syns jeg ikke gir et godt inntrykk på grunn av dette dekselet, men utifra denne lekkasjen (riktignok "Sailfish". men sett bortifra dekselet rundt telefonen så ser det veldig likt ut) så tror jeg dette blir en forholdsvis lekker telefon. Ser ut som en blanding av iPhone 6s og Nexus 4. Endret 15. september 2016 av Dofty_InnleggNO Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Håper den ikke blir seende sånn ut ja... Lenke til kommentar
teitur Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Rimelig åpenbart at den har en crystal case på. Ovalen rundt kamera og ringen rundt fingeravtrykkleseren er nok åpninger i dette, og som nevnt over ser man cut outs for USB i bunnen og hodetelefoner på toppen, i tillegg til at msn får den lyse rammen rundt. Sett forbi dekselet er det ellers i mine øyne ingenting verken stygt eller eksepsjonelt pent med designen. Endret 15. september 2016 av teitur Lenke til kommentar
stavros Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Beaten with the ugly stick Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Liten tro på at det er så forskjellige design på Pixel og Pixel XL. Isåfall ser dette veldig billig ut. Må jo være et deksel på denne! Selvom HTC har ramla helt av lasset de siste årene, så har de tross alt laget en del telefoner, og de fleste ser relativt pene ut. Lenke til kommentar
SumTingWong Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Utseendet kan vel lett fikses med et heftig etui i lær... Lenke til kommentar
thasnes Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 kan ikke være en sikker kilde ... forsiden er jo klin lik iphone 4 Lenke til kommentar
icc Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hadde vel egentlig sett for meg at dem kom til å være mer lik denne: http://www.concept-phones.com/google/google-pixel-phone-concept-damn-juicy-google-hire-guy/ Time will tell... Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Er jo ganske tydelig av teksten i det ene bildet at det her er snakk om at det er bilder som først og fremst viser fram dekselet som er lekket, trolig fra en tredjepartsprodusent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg