akelbo Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ubisoft gir bort bilspillet som del av utviklerens 30-årsjubileum.The Crew er gratis på Uplay denne måneden Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Da burde de gi det ut gratis som del av PS Plus og Games With Gold også. ^^ Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det var Games With Gold en måned eller to siden på Xbox One. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 UBI soft: destroying games for thirty years! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Spillet burde ha hvert gratis fra første stund. Fikk spillet med når jeg kjøpte nytt grafikkort, å jeg klarte å pine meg igjennom 1 time med spillet før jeg ga opp hele greia. Kjørefølelsen er faktisk værre en i GTA V. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Vil du ha kjørefølelse så må du gå for simulatorene Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Vil du ha kjørefølelse så må du gå for simulatorene Nei, på ingen måte. Kjørefølelsen kan være god selv om det ikke er sim, spill som Forza Horizon serien, Project Gotham serien og GRID serien er eksempler på spill med utrolig god kjørefølelsen uten at noen av dem er noen form for simulatorer. Når et spill har god kjørefølelse tolker jeg det vertfall dithen at det er ett spill med en kjørefølelse som er tilfredsstillende for den som spiller, ikke at den nødvendigvis trenger å være realistisk. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Ubisoft aka "30 FPS ser best ut". Nei, takk. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Kjørefølelsen var helt grei arcadestil. Fikk spillet gratis selv rundt release som en erstatning for mye bugs og feil I Assasins Creed, men kunne egentlig like gjerne betalt full pris for det da jeg endte opp med å tilbringe mange timer sammen med det. Flotte maps med engasjerende design. Dessverre ble spillets oppgraderingsmekanikk mer eller mindre helt ødelagt i en DLC, så mye av motivasjonen for å fortsette oppgraderinger og videre spilling forsvant. Men dfinitivt et kjempekupp som gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå