InFlamesWeMust Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hei!Kjøpte meg nettopp en Sony KD49X8305C. Har Canal Digital og sammen med det Canal Digital GO.Denne finner jeg ikke i playbutikken på tven og om jeg prøver igjennom nettleseren så installerer den programvaren på telefonen min.Noen forslag? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Tipper du ikke kan installere det på TV'n, de er gjerne helt låst til det som er i playbutikken og utvalget er gjerne veldig begrenset Endret 15. september 2016 av aklla Lenke til kommentar
teitur Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Appen har vel chromecaststøtte, så du kan caste fea telefon til TVen, selv om det kanskje ikke er ideelt. Det er mulig å sideloade apper på TV-en også, men det er ikke gitt at de fungerer på Android TV, og om de virker er ofte mus/tastatur nødvendig for å navigere. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Takk til begge for svar mente at jeg måtte sende bilde over fra telefonen siden jeg skjønte at play butikken ikke var den samme som på mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå