JRF Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vil gjerne høre fra folk som har disse telefonene om hvordan standbytiden er på de respektive ved "normal" bruk (...relativt begrep jeg veit...) Har 6310i nå og vurderer å bytte men det er vel fortsatt ikke en eneste telefon som slår denne mht standbytid eller kanskje det er det? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Min 6600 holder i 3 dager ved normalt bruk. Sender ca. 10-20 mms hver dag. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Min klarer 2 dager men jeg lader den hver dag for "sikkerhets skyld". Batterikapasiteten er mye dårligere enn på din gamle telefon men strøm er sjelden noe stort problem og "alle" har en nokia lader liggende. Du kommer inn i en/et butikk/kontor og må vente litt.... -Vil du ha en kopp kaffe mens du venter? -Nei takk - Strøm til telefonen? - Ja det kunne vært kjekt...... hehe Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Min P 800 holder 2-3 dager, men dette er det andre batteriet jeg har. Det første batteriet måtte lades hver dag etter kort tid. Trolig vil også dette batteriet komme ned på 1 døgn standby etter en stund. Men med stor farveskjerm er batteritørst et nødvendig onde Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Min P800 har sine ups- and downs, av og til holder et fulladet batteri i 3 dager, mens andre ganger holde i over en uke! Mobilbruken er lik over hele fjøla :S Merkelig det der... Ikke vet jeg Lenke til kommentar
will Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har 6310i nå og vurderer å bytte men det er vel fortsatt ikke en eneste telefon som slår denne mht standbytid eller kanskje det er det? Det er korrekt, 6310i er fortsatt kongen på battertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå