DevN Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Å herregud, her er jeg igjen. Skal nemlig legge opp en 52x CD-brenner på ønskelisten... En billig, som nesten hvem som helst kan kjøpe meg. Billig men bra, dette får man vel til 300-krone-plassen? Hva kan dere anbefale? Så litt på eksterne, som kommer litt høyere opp i pris, er det noen ulemper med eksterne? Men uansett, så er det vel like bra å holde seg til en intern, da jeg ikke har noe behov for å flytte på den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 LG CD-brenner IDE 52x/24x/52x Sort - "Super-Link" m/NERO SW, Intern Bulk 436,-. Funker fint. Har ikkje prøvd samsung sin til 359. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ville valgt sony/pioneer. uten tvil Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Plextor Premium 52x32x52 Kvalitet fremfor alt Når tiden er inne tenker jeg å skaffe meg ekstern dvd brenner , mest sansynlig fra plextor Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 LG'en virker grei den. sony/pioneer - Hvorfor? Noen spesielle innenfor disse merkene? Andre anbefalinger? Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Slår et slag for Sony jeg. Har bare hatt det, og aldri svikta meg. Kompiser som har satsa på en Aopen har blitt skuffa opp til flere ganger! Men jeg sier ikke at andre er dårlige, men Plextor er vel litt for dyr er dem ikke? Ps! Min Sony 52x brenner kosta 450, har ikke hatt ei feilbrenning siden jeg fikk den. (starten av Juni) Edit: Vil vel legge til at jeg sier ikke at de andre er dårlige, men jeg har opplevd Sony som pålitelig og Aopen som det motsatte. Sier ikke at LG og MSI kan være dårlige. Endret 26. november 2003 av kayjay360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå