Fotoskrulla Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Brosundet tett på Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Vakker by Ålesund, egen stil med de mange bygninger i jugendstil. Fint utsnitt, kledelig etterbehandling. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Oi! Her har du lekt deg, Helene! Fint bilde av byen dette! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Vakker by Ålesund, egen stil med de mange bygninger i jugendstil. Fint utsnitt, kledelig etterbehandling. Mvh Ragnar Ja, byen er fin den. Den er kompakt og fin og har sin egen stil. Takk skal du ha for kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Oi! Her har du lekt deg, Helene! Fint bilde av byen dette! :lol:Hehehe...du skulle bare sett hvor mye jeg lekte meg du! ..kanskje jeg skal legge ut noen flere morsomme varianter... Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Hei Helene Nå er det tatt helt av for deg ,eller? Artig og bra fra en som vanligvis er "streng" med sine bilder. Og det er ikke noe galt med det.Men desto mer morsomt når kikket kommer. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. september 2016 Forfatter Del Skrevet 14. september 2016 Hei Helene Nå er det tatt helt av for deg ,eller? Artig og bra fra en som vanligvis er "streng" med sine bilder. Og det er ikke noe galt med det.Men desto mer morsomt når kikket kommer. Fnis! Ja, tok visst litt av her. Men alle disse bildene er faktisk rett fra kameraet. Jeg har sånne morsomme effekter jeg kan sette inn. Kameraet stod på stativ, slik at bildene ble like i utsnitt. En må jo leke seg litt innimellom. Foto skal jo begeistre og være gøy. (i alle fall for min del ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Flott billedserie med spennende effekter fra vakre Ålesund . Kjenner igjen effektene i v2 , v3 og v4 . Men hvilken effekt har du brukt i v1 ? Du går en spennende tid i møte når du først har oppdaget mulighetene som finnes i kameraet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Artig serie der jeg tar V1 som favoritt og V2 som nr. 2. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Fra tegneserien om Ålesund...venter bare på at Donald Riise skal dukke opp... Morsomt dette, og flott å se at du har lekelysten i behold:-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Likte dette. Ikke slik man man vanligvis ser det men spekket med detaljer og byen satt i fint posisjoner. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg