Gå til innhold

3Dmark 2003 og 2001

GoL_eoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde håpet på mer enn 5k i 03 da..

Og over 18k i 01.. men men..

Se min sign - men jeg har 9800PRO (ekte) da...

Ja.. Hva er det som er føkka med drittet mitt da??? :dribble:

9800pro klarer ikke merer enn rundr 5500 marks ved orginal klokking. Mitt klarer 5783 uklokka. Klokker jeg det MAX så klare 6923. Så 5k er normalt med et uklokekt 9800pro

Lenke til kommentar

Jeg får ca 16500p i 3dmark2k1 og 5500 i 2k3. Men det er med en amd xp 2500+@220*10 og 9500np@9700(349,282ddr). Så det er ikke akkorat noe enorm score du får ettersom du har nesten"samme" cpu speed og et 9800np klokka langt over meg. Og ja jeg har de nyeste driverne. Ps. det er nesten aldri lurt å installere gamlere drivere bare for å få høyere 3dmark score. Nye drivere inneholder en drøss med optimaliseringer og bugfixes osv. til nyere spill så om du ikke bare spiller gamle spill så er det ikke å anbefale. Det kan hende de gamle driverne dine rendrer feil og dermed kommer ut med høyere score. 3d mark score er mest bare showoff og har som oftest lite å si for ytelsen i spill.

Lenke til kommentar

Og en annen ting. Jeg er registrert bruker. Vet ikke om dette har noe å si. Men jeg kjører alle testene mens det står n/a på alle de avanserte hos deg. I tillegg mener jeg å huske at om du klokker skjermkortet for langt på minnet sånn at det blir artifacts så klokker kortet seg ned eller kommer ut med lavere score pga av at bildet rendres feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...