Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

"Graphics and frame rate are important in terms of how you're connecting with or how you're moving the heart of the player who's immersed in that world," adds Koizumi. "Nintendo Switch also has something else that can connect with that player in the form of the HD Rumble, where you can be immersed in that world, but you can actually feel in your hands the sensation of something in that world that you haven't been able to feel before that adds a new layer of immersion to go along with the graphics and the frame rate."

Dette varmer  :love: 

Lenke til kommentar

"Graphics and frame rate are important in terms of how you're connecting with or how you're moving the heart of the player who's immersed in that world," adds Koizumi. "Nintendo Switch also has something else that can connect with that player in the form of the HD Rumble, where you can be immersed in that world, but you can actually feel in your hands the sensation of something in that world that you haven't been able to feel before that adds a new layer of immersion to go along with the graphics and the frame rate."

Dette varmer  :love: 

Our first encounter (the initial duo to attend the event) was, helpfully, with the most impressive demonstration of what the controllers can do. 'Ball Count' has a simple concept - move the controller to roll around virtual marbles in the controller, and guess how many there are.

Written down like that, it sounds utterly mediocre, but in practice it was an eye-widening moment. It's the greatest showcase we've tried, to date, for HD Rumble, which is precise force feedback designed to replicate small and precise details. It was a sensation we hadn't really encountered with a controller, as you can genuinely feel each marble rolling around inside.

That was a moment when we realised that these are truly clever little pieces of kit.

......Speaking personally, this writer has pre-ordered 1-2-Switch with the sole purpose of using it to show off the controllers. On the one hand it's a reluctant purchase,
but the Joy-Con are that good that they need to be showcased.

http://www.nintendolife.com/news/2017/02/feature_nintendo_switch_countdown_-_considering_the_joy-con

Lenke til kommentar

Valgte grå!

1. Jeg begynner å bli en voksen mann

2. Stilrent, gjør seg godt i TV-benken

Tør jeg gjette på at du ikke bor med en dame enda? Sannsynligvis kommer nok konklusjonen til å bli at alt av elektronikk ser ut som dritt uansett farge/form, og bør helst gjemmes bort i et skap, og erstattes med en blomst, et bilde eller et stort stearinlys :)

Joda! Samboer og barn gitt. Hun er heldigvis ikke såå pirkete, så tvbenken har jeg fått ansvaret for! Så lenge jeg holder meg unna resten av kåken ☺

Lenke til kommentar

At noen velger å si at de ikke skal kjøpe en Nintendo igjen pga Wii U skuffer meg litt. Nintendo er det selskapet i bransjen som tenker innovativt, de våger å gjøre noe nytt hele tiden, og har også oppnådd suksesser i form av DS (to skjermer), bevegelsesstyrte kontroller, og nå prøver de ut en hybridkonsoll. Er det lov til å feile, eller skal man slakte Nintendo for at de prøvde med Wii U (her mener jeg markedsstrategien spilte den største rollen, ikke nødvendigvis maskinen).

Hva forventer vi av neste PS eller Xbox? Kraftigere hardware. 

Vil man ha god grafikk kan man ty til PC, som gir mye bedre grafikk enn konsoller.

Hva forventer vi av Nintendo? Noe helt nytt. 

Hva er gøyest?

Endret av ahaug1
  • Liker 6
Lenke til kommentar

......Speaking personally, this writer has pre-ordered 1-2-Switch with the sole purpose of using it to show off the controllers. On the one hand it's a reluctant purchase,
but the Joy-Con are that good that they need to be showcased.

http://www.nintendolife.com/news/2017/02/feature_nintendo_switch_countdown_-_considering_the_joy-con

Det verste er at dette er nærmest den eneste grunnen til at jeg vurderer å gå til innkjøp av 1-2-Switch - en slags demo til venner for å vise hva Switchen duger til, dét og party-faktoren den kan gi i sosiale settinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Smash må komme til Switch. 

Tidligere var inntrykket at Switch er svakere enn WiiU. Det stemte ikke. Switch presterer like bra som WiiU og da er jeg fornøyd.  :thumbup:  

Gleder meg!  :grin:

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...