Muggkaare Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg har enda til gode aa se en casual gamer nevne eller snakke om den neste Nintendokonsollen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg gleder meg til å lese inntrykkene her etter hvert, da spesielt etter at lansering-feberen og entusiasmen med ett nytt produkt i hus har lagt seg. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg har enda til gode aa se en casual gamer nevne eller snakke om den neste Nintendokonsollen. Tja, jeg leser stadig om folk som opplever det motsatte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg er veldig spent paa aa se hvordan Switch blir tatt imot her paa Filippinene. Det er jo Asia, men landet er sykt amerikansk paa veldig mange maater. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Fyldig handson-artikkel fra Pressfire: http://www.pressfire.no/nyheter/Switch/11696/Vi-har-prvd-Nintendo-Switch Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg er veldig spent paa aa se hvordan Switch blir tatt imot her paa Filippinene. Det er jo Asia, men landet er sykt amerikansk paa veldig mange maater. Holder du til der? Vet om noen fra Civ-communityen jeg er en del av som bor der borte. De er amerikanere som har giftet seg med lokale og blitt boende. Bygger stadig på huset og poster bilder av herligheten. Er det jobb eller familie som har ført deg dit? Håper du holder oss oppdatert på mottakelsen, det er interessant å høre hvordan ulike markeder mottar konsollen! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Det er jobb som har foert meg hit. Men ja. Ikke sett en eneste reklame eller lignende, ikke i spillbutikker engang. Men naa har vel Nintendo startet markedsfoeringskampanjen sykt sent over hele verden. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Miyamoto: Nintendo’s internal studios have ‘mastered’ the Unreal Engine http://venturebeat.com/2017/02/07/miyamoto-nintendos-internal-studios-have-mastered-state-of-the-art-technologies-such-as-unreal-engine/ Miyamoto stopped short of claiming that Nintendo would use Unreal to make games, but the company is obviously de-emphasizing the importance of its own tools as the sole solution for building games on the Switch. “For our previous game platforms, creating our own development tools was a high priority for us,” managing executive officer Shinya Takahashi told investors. “However, since the start of Nintendo Switch development, we have been aiming to realize an environment in which a variety of different third-party developers are able to easily develop compatible software, such as by making it compatible with Unreal and Unity as well as our own development tools. As a result, even companies with only a few developers have already started making games for Nintendo Switch.” This likely means that Nintendo won’t make the next Metroid game on Unreal, but instead it has the technical know-how to aid third-party studios that need help getting certain tricks to work in the graphics engine. Dette er vel det utviklere snakker om i forhold til enkelt å utvikle til konsollen, vil jeg tro. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg har enda til gode aa se en casual gamer nevne eller snakke om den neste Nintendokonsollen. Er ikke det bra da Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Nei? Hvorfor er det bra? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Nei? Hvorfor er det bra? Alle har sitt å si. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Miyamoto: Nintendo’s internal studios have ‘mastered’ the Unreal Engine http://venturebeat.com/2017/02/07/miyamoto-nintendos-internal-studios-have-mastered-state-of-the-art-technologies-such-as-unreal-engine/ Miyamoto stopped short of claiming that Nintendo would use Unreal to make games, but the company is obviously de-emphasizing the importance of its own tools as the sole solution for building games on the Switch. “For our previous game platforms, creating our own development tools was a high priority for us,” managing executive officer Shinya Takahashi told investors. “However, since the start of Nintendo Switch development, we have been aiming to realize an environment in which a variety of different third-party developers are able to easily develop compatible software, such as by making it compatible with Unreal and Unity as well as our own development tools. As a result, even companies with only a few developers have already started making games for Nintendo Switch.” This likely means that Nintendo won’t make the next Metroid game on Unreal, but instead it has the technical know-how to aid third-party studios that need help getting certain tricks to work in the graphics engine. Dette er vel det utviklere snakker om i forhold til enkelt å utvikle til konsollen, vil jeg tro. Full støtte for Unreal OG Unity! Får bare håper at utviklerlisensen ikke koster skjorta. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Miyamoto: Nintendo’s internal studios have ‘mastered’ the Unreal Engine http://venturebeat.com/2017/02/07/miyamoto-nintendos-internal-studios-have-mastered-state-of-the-art-technologies-such-as-unreal-engine/ Miyamoto stopped short of claiming that Nintendo would use Unreal to make games, but the company is obviously de-emphasizing the importance of its own tools as the sole solution for building games on the Switch. “For our previous game platforms, creating our own development tools was a high priority for us,” managing executive officer Shinya Takahashi told investors. “However, since the start of Nintendo Switch development, we have been aiming to realize an environment in which a variety of different third-party developers are able to easily develop compatible software, such as by making it compatible with Unreal and Unity as well as our own development tools. As a result, even companies with only a few developers have already started making games for Nintendo Switch.” This likely means that Nintendo won’t make the next Metroid game on Unreal, but instead it has the technical know-how to aid third-party studios that need help getting certain tricks to work in the graphics engine. Dette er vel det utviklere snakker om i forhold til enkelt å utvikle til konsollen, vil jeg tro. Full støtte for Unreal OG Unity! Får bare håper at utviklerlisensen ikke koster skjorta. Da jeg leste Unreal tenkte på pc spillet unreal. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Meet the minds behind Nintendo Switch's HD Rumble tech http://www.techradar.com/news/meet-the-minds-behind-nintendo-switchs-hd-rumble-tech Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Da jeg leste Unreal tenkte på pc spillet unreal. Nå bruker det spillet Unreal Engine da. Navnet på spillmotoren er basert navnet til spillet den ble utviklet for. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Loads of new Breath of the Wild details revealed But be warned: Some fans might consider the information below to fall into spoiler territory. http://nintendowire.com/blog/2017/02/07/loads-new-breath-wild-details-revealed/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Mye spoilery der ja. Men jeg bryr meg ikke om spoilers. Veldig interessant det som står om WiiU vs. Switch versjonene: WII U VS. SWITCHSwitch is the superior version. Higher resolution (in TV mode at least), faster loading and improved audio.However, game experience is identical. Frame rate is the same. Wii U version requires an install. Canceling the Wii U game was never considered. Shifting production to Switch actually helped tweak the game in important ways on both platforms (in relation to gameplay). Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 NINTENDO SAYS ONLINE PLAY FOR SWITCH WILL BE 'KEY' TO ITS BUSINESS http://m.ign.com/articles/2017/02/07/nintendo-says-switch-online-will-be-key-to-its-business Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 In a recent Facebook post from ARM they mentioned “See what Nintendo Switch has up its sleeve for March 3, powered by 4x ARM Cortex-A57.” Now I’m no technical buff but a member of the GoNintendo Community had this to say about the GPU specs: https://mynintendonews.com/2017/02/07/further-nintendo-switch-technical-specs-revealed-by-arm/ Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Så basically 2014 nettbrett hardware. Her står det at muligens overklokka, men jeg satser på underklokka i forhold til originalen for å gi best mulig batteritid. Så gled dere til det dere får? No worries den kommer til å være kongen av håndholdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå