Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Did Nintendo Switch Help The Patriots Win The Super Bowl?

 

The ad aired during the fourth quarter of the game, and shortly thereafter, New England mounted its monumental comeback, scoring a touchdown to bring the score back to 28-20, before scoring again in just a matter of minutes and tying up the game, eventually setting up the overtime score to give them the victory.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Til dere som har spillet zelda, jeg har ikke det før, hva gjør jeg i spillet.?? :)

I tradisjonelle Zeldaspill føres du via utforskning av en slags open world som er delvis stengt, til en dungeon/temple. Når bad guysene der er slått, åpnes nye områder opp. 

 

 

takk

 

Til dere som har spillet zelda, jeg har ikke det før, hva gjør jeg i spillet.?? :)

Først bør du vel si hvilket Zelda du mener, og hva du mener med "hva du skal gjøre" x)

 

 

Har bare testet zelda på n64 på emulator i  2 minuter da, er det eneste jeg har spillet, jeg likte ikke grafikken der sluttet nesten med det samme da, er ikke et zelda spill men alle til sammen da, jeg mener alle zelda spillene. takk.

 

Til dere som har spillet zelda, jeg har ikke det før, hva gjør jeg i spillet.?? :)

 

I Zelda serien storkoser du deg fra start til slutt, rett og slett :D Kan ikke beskrives, må oppleves.

 

takk.

Lenke til kommentar

Yeah... :D

 

43kvoqd8t7ey.png

 

Det er veldig mye hype i luften, men om den er fortjent eller ikke mener jeg det er litt for tidlig å si noe om. Det er fortsatt endel uoppklart om konsollen, så vent gjerne til videoene dukker opp på Youtube (selv om det kan bety litt venting på konsoll).

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Det er veldig mye hype i luften, men om den er fortjent eller ikke mener jeg det er litt for tidlig å si noe om. Det er fortsatt endel uoppklart om konsollen, så vent gjerne til videoene dukker opp på Youtube (selv om det kan bety litt venting på konsoll).

 

:laugh:   

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

FIFA 18 Officially Confirmed For Nintendo Switch

 

And the game won’t be a port, either, as Moore concluded, “What you have will be a custom built version for the Nintendo Switch from the FIFA development team in Vancouver.”

 

Jeg håper virkelig spillbarheten blir det samme som i FIFA 18 på XBox One og PS4, og vi ikke får følelsen av å spille en nedgradert versjon på Nintendo Switch. Jeg forventer riktignok ikke like god grafikk på Nintendo Switch, men det ålreit om man får følelsen av å spille det samme spillet utover det.

 

(Jeg kommer uansett til å kjøpe FIFA 18 på XBox One/Scorpio, men veldig ålreit å kunne ha en god, portabel versjon av spillet også.)

Endret av Psycho Mantis
Lenke til kommentar

43kvoqd8t7ey.png

 

Halvparten av påstandene der er jo bare personlige meninger. Det vil vise seg hvor lystne folk er til å utvikle/porte spill til den. Å påstå det er opp og avgjort nå er bare tøv. "Power of a home console". Yeah rite. Other companies saying theyre excited. Når de sier det med fortsettende støtte til plattformen, så er det verdt noe. Ikke før. Online-funksjonaliteten er vel nesten det største spørsmålstegnet av alle for tiden, så tror jeg ville ventet en smidge med å trekke det frem som noe positivt.You can only get nintendo games and nothing else. Samtidig som tredjepart-støtte og porting også trekkes frem som positivt? Merkelig.

 

And the game won’t be a port, either, as Moore concluded, “What you have will be a custom built version for the Nintendo Switch from the FIFA development team in Vancouver.”

 

Det er jo fordi switchen ikke klarer å dra noe annet enn en nedskalert utgave av versjonen som kjører på forrige konsollgenerasjon. Custom built er knallbra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Noen som tenker det kan bli et konkurranse miljø for street fighter 2 på Switch? Det er det for Smash, Mario Kart. 

 

Og det er gitt at Smash kommer til Switch. Sant?!

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Et Mario Party 11 hadde vært krem.

Mario Party på Switch hadde vært konge! Tenk om Switch kan oppfatte andre Switch med samme spill. Du sitter på en lang togtur og plutselig dukker det opp en notification på Switch om at noen vil spille Mario Party, eller utfordrer deg til en kamp i SF eller Smash :D Oh yeah!

Lenke til kommentar

 

Yeah... :D

 

43kvoqd8t7ey.png

 

Dette gir meg egentlig mindre tro paa at det skal bli en suksess.

 

 

"Power of a home console in a portable tablet" kan vel bedre beskrives som "power of a handheld in a home console". Preorders for switch var også sterke, å vi vet hvordan det eventyret gikk så dette er aldri noen garanti for konsollens success. "Good marketing"  - ja jøss, ser mer negativitet rundt konsollen enn positivitet rundt om på forums og spillsider. Mange har problemer med å akseptere paid online, overprisa konsoll, overprisa tilbehør og rett og slett cringeworthy mye reklame om å sitte luftrunke-ehh.. melke kuer, til den nette sum av 60 dollar.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...