LarZen Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Folk som skal prøve Switch hos Bergsala i Sverige. 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Ærlig video. Er litt spent selv på plassering av joystickene på joy-conene (da spesielt den til høyre). Men var tydelig at det ikke var helt ødeleggende, men spennende å se hvordan de er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Hvilke erfaringer har dere med Gamezone? Er de flinke på kundeservice? Endret 4. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Off, håper ingen kjøper 1-2 Switch til fullpris altså. Virker å være ran på høylys dag! Men fin video det der, balansert og ærlig som nevnt Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Off, håper ingen kjøper 1-2 Switch til fullpris altså. Virker å være ran på høylys dag! Men fin video det der, balansert og ærlig som nevnt Ja. Jeg ser for meg den ender i tilbudsbingen ganske kjapt. Bomberman kunne jeg tenkt meg, men syns det er for stivt priset enda. Får vel nok å holde på med i zelda frem til Mario kart og splatoon 2. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Off, håper ingen kjøper 1-2 Switch til fullpris altså. Virker å være ran på høylys dag! Men fin video det der, balansert og ærlig som nevnt Off, håper ingen kjøper 1-2 Switch til fullpris altså. Virker å være ran på høylys dag! Men fin video det der, balansert og ærlig som nevnt Ja. Jeg ser for meg den ender i tilbudsbingen ganske kjapt. Bomberman kunne jeg tenkt meg, men syns det er for stivt priset enda. Får vel nok å holde på med i zelda frem til Mario kart og splatoon 2. Mala å CaZpeR mye koster det å lage 1-2 Switch dere. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Det spørs om Switchen klarer å holde stabil fps når man er på fjellene og ser ut over landskapet i Zelda, det er vel egentlig det viktigste. Pokemon Sun/Moon var katastrofe på det området, så jeg håper ikke Switch går den veien. Har du bevis på det, jeg venter å ser til jeg får den i posten.Hva vil du ha bevis på?Hvis det er framedrops i sun/moon du mener, så er det bare å prøve å spille double/multi battles, hatche egg osv. Spesielt i double battles lagger det som bare juling. Jeg venter til jeg ser det selv da jeg har SWITCH her, sorry men de ryktene stoler jeg ikke på, jo noe da stoler jeg på. Jeg har ikke nevnt noe rykter som fremviser lag på Switch? Jeg sa at jeg håper det ikke er slik på Switch Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Mala å CaZpeR mye koster det å lage 1-2 Switch dere. Har vanskelig for å tro at det kan være store summene. Hadde vært fint som en medfølgende tittel det der som kunne vist frem kontrollene litt på samme måte som med Wii Sports (fulgte riktig nok ikke med i esken i Japan mener jeg). Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Hvilke vesker/caser har dere kjøpt? Jeg har forhåndsbestilt en enkel en (Zelda), men er litt i tvil om jeg burde kjøpt en større veske med mer plass. Jeg kommer til å ha med meg switch så og si overalt, så betaler gjerne litt for å få best kvalitet. Edit: Denne var nice! Spørs om ikke det blir noe slik.. http://m.gamestop.com/product/accessories/nintendo-switch-game-traveler-deluxe-system-travel-case/141878 Har ikke kjøpt noen ennå. Bestemt meg for ikke å bestille noe som helt ekstra stash til Switch før jeg vet om jeg blir fornøyd med, og kommer til å beholde den, men har sett på noe, og synes denne ser veldig praktisk og fin ut. https://www.komplett.no/product/912870/gaming/nintendo-switch/tilbehoer/switch-everywhere-messenger-bag# Endret 5. februar 2017 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Mala å CaZpeR mye koster det å lage 1-2 Switch dere. Har vanskelig for å tro at det kan være store summene. Hadde vært fint som en medfølgende tittel det der som kunne vist frem kontrollene litt på samme måte som med Wii Sports (fulgte riktig nok ikke med i esken i Japan mener jeg). Jepp, det er nok ikke et spill med såpass store utviklingskostnader at det rettferdiggjør en prislapp på 500 kr. Ytterst få som kommer til å betale den prisen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Har det kommet noen skikkelige oppdaterte Breath of the Wild Wii U versus Switch comparisons enda? Synes alt jeg ser av disse er nytt Switch footage versus gammelt Wii U footage. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Folk som skal prøve Switch hos Bergsala i Sverige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Pro controller er dyr! https://www.komplett.no/product/912446/gaming/nintendo-switch/tilbehoer/nintendo-switch-pro-controller# Endret 5. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Jepp, latterlig overpriset som alt annet Switch releatert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Jepp, latterlig overpriset som alt annet Switch releatert. Valget i butikken: 2 pro controller til besøk eller en brukt ps4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Hvilke erfaringer har dere med Gamezone? Er de flinke på kundeservice? Gamezone er konge på kundeservice og leveringstid om man bor sør for Oslo (både øst og vestlandet). De passer på at man som regel har varene på release dag, eller dagene før. I mine år som kunde der har de bare skuffet på levering en gang, og det var Dead Rising 4 som hadde noen leveringsproblemer fra leverandør. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Pro controller får du til 645,- på spillsjappa. Men ja, dyrt nok det og forsåvidt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Nysgjerrig på hvilke farger folk har valgt. Grå og svart er klassisk. Men blå og rød er gøyalt og skiller seg ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Pro controller får du til 645,- på spillsjappa. Men ja, dyrt nok det og forsåvidt! Pro controller er et must for stua. Uaktuelt å dra av joy-cons hver gang jeg skal sette meg ned i sofaen. Endret 5. februar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå