Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off, håper ingen kjøper 1-2 Switch til fullpris altså. Virker å være ran på høylys dag!

 

Men fin video det der, balansert og ærlig som nevnt :)

Ja. Jeg ser for meg den ender i tilbudsbingen ganske kjapt.

 

Bomberman kunne jeg tenkt meg, men syns det er for stivt priset enda. Får vel nok å holde på med i zelda frem til Mario kart og splatoon 2.

Lenke til kommentar

Off, håper ingen kjøper 1-2 Switch til fullpris altså. Virker å være ran på høylys dag!

 

Men fin video det der, balansert og ærlig som nevnt :)

 

Off, håper ingen kjøper 1-2 Switch til fullpris altså. Virker å være ran på høylys dag!

 

Men fin video det der, balansert og ærlig som nevnt :)

Ja. Jeg ser for meg den ender i tilbudsbingen ganske kjapt.

 

Bomberman kunne jeg tenkt meg, men syns det er for stivt priset enda. Får vel nok å holde på med i zelda frem til Mario kart og splatoon 2.

 

Mala å CaZpeR mye koster det å lage 1-2 Switch dere.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det spørs om Switchen klarer å holde stabil fps når man er på fjellene og ser ut over landskapet i Zelda, det er vel egentlig det viktigste.

Pokemon Sun/Moon var katastrofe på det området, så jeg håper ikke Switch går den veien.

Har du bevis på det, jeg venter å ser til jeg får den i posten.
Hva vil du ha bevis på?

Hvis det er framedrops i sun/moon du mener, så er det bare å prøve å spille double/multi battles, hatche egg osv. Spesielt i double battles lagger det som bare juling.

 

Jeg venter til jeg ser det selv da jeg har SWITCH  her, sorry men de ryktene stoler jeg ikke på, jo noe da stoler jeg på.

 

Jeg har ikke nevnt noe rykter som fremviser lag på Switch? Jeg sa at jeg håper det ikke er slik på Switch :)

Lenke til kommentar

 

Mala å CaZpeR mye koster det å lage 1-2 Switch dere.

 
 

 

Har vanskelig for å tro at det kan være store summene.  Hadde vært fint som en medfølgende tittel det der som kunne vist frem kontrollene litt på samme måte som med Wii Sports (fulgte riktig nok ikke med i esken i Japan mener jeg). 

Lenke til kommentar

Hvilke vesker/caser har dere kjøpt?

Jeg har forhåndsbestilt en enkel en (Zelda), men er litt i tvil om jeg burde kjøpt en større veske med mer plass. Jeg kommer til å ha med meg switch så og si overalt, så betaler gjerne litt for å få best kvalitet.

 

Edit: Denne var nice! Spørs om ikke det blir noe slik..

http://m.gamestop.com/product/accessories/nintendo-switch-game-traveler-deluxe-system-travel-case/141878

Har ikke kjøpt noen ennå. Bestemt meg for ikke å bestille noe som helt ekstra stash til Switch før jeg vet om jeg blir fornøyd med, og kommer til å beholde den, men har sett på noe, og synes denne ser veldig praktisk og fin ut. :)

 

af762065-0dfb-7a21-dcd6-da63b9ed2fe8.jpg

 

https://www.komplett.no/product/912870/gaming/nintendo-switch/tilbehoer/switch-everywhere-messenger-bag#

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

 

 

Mala å CaZpeR mye koster det å lage 1-2 Switch dere.

 
 

 

Har vanskelig for å tro at det kan være store summene.  Hadde vært fint som en medfølgende tittel det der som kunne vist frem kontrollene litt på samme måte som med Wii Sports (fulgte riktig nok ikke med i esken i Japan mener jeg). 

 

 

Jepp, det er nok ikke et spill med såpass store utviklingskostnader at det rettferdiggjør en prislapp på 500 kr. Ytterst få som kommer til å betale den prisen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvilke erfaringer har dere med Gamezone? Er de flinke på kundeservice? 

Gamezone er konge på kundeservice og leveringstid om man bor sør for Oslo (både øst og vestlandet). De passer på at man som regel har varene på release dag, eller dagene før. I mine år som kunde der har de bare skuffet på levering en gang, og det var Dead Rising 4 som hadde noen leveringsproblemer fra leverandør. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Pro controller får du til 645,- på spillsjappa. Men ja, dyrt nok det og forsåvidt!

Pro controller er et must for stua. Uaktuelt å dra av joy-cons hver gang jeg skal sette meg ned i sofaen. 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...