Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MARIO REVEAL MORE VIEWS AND DOUBLE THE LIKES JUST IN TWO WEEKS COMPARED TO UNCHARTED 4 IN 2,5 YEARS

https://nintendoradar.com/threads/mario-reveal-more-views-and-double-the-likes-just-in-two-weeks-compared-to-uncharted-4-in-2-5-years.362/

Er vel heller ikke noe bombe. Mario er en mye større kjendis enn Nathan Drake. Mario er likt av så og si alle i en eller annen form av spill, mens Uncharted er ikke helt der. Mario har alltid vært med oss spillere.

Lenke til kommentar

Det spørs om Switchen klarer å holde stabil fps når man er på fjellene og ser ut over landskapet i Zelda, det er vel egentlig det viktigste.

Pokemon Sun/Moon var katastrofe på det området, så jeg håper ikke Switch går den veien.

Har du bevis på det, jeg venter å ser til jeg får den i posten.

Lenke til kommentar

Det spørs om Switchen klarer å holde stabil fps når man er på fjellene og ser ut over landskapet i Zelda, det er vel egentlig det viktigste.

Pokemon Sun/Moon var katastrofe på det området, så jeg håper ikke Switch går den veien.

Hva vil du ha bevis på?

Hvis det er framedrops i sun/moon du mener, så er det bare å prøve å spille double/multi battles, hatche egg osv. Spesielt i double battles lagger det som bare juling.

Lenke til kommentar

Hvilke vesker/caser har dere kjøpt?

Jeg har forhåndsbestilt en enkel en (Zelda), men er litt i tvil om jeg burde kjøpt en større veske med mer plass. Jeg kommer til å ha med meg switch så og si overalt, så betaler gjerne litt for å få best kvalitet.

Edit: Denne var nice! Spørs om ikke det blir noe slik..

http://m.gamestop.com/product/accessories/nintendo-switch-game-traveler-deluxe-system-travel-case/141878

Endret av Niram
Lenke til kommentar

Hva vil du ha bevis på?

Hvis det er framedrops i sun/moon du mener, så er det bare å prøve å spille double/multi battles, hatche egg osv. Spesielt i double battles lagger det som bare juling.

Jeg venter til jeg ser det selv da jeg har SWITCH  her, sorry men de ryktene stoler jeg ikke på, jo noe da stoler jeg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...