PÃ¥inter Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=S1r369yv2Uk Watch Nintendo's First-Ever Super Bowl Commercial http://time.com/4653672/nintendo-switch-super-bowl-commercial/ Endret 1. februar 2017 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Heftig! Viser godt hva Switch er god for. Krysse fingrene for at Nintendo har lagt gull egget denne gangen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ser helt nydelig ut, gleder meg! Hardware, muligheter, tilbehør osv virker helt prima. Nå krysser jeg alt jeg har for at det blir et godt nok spillutvalg. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 W00t! Unger i reklamen jo. ? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 W00t! Unger i reklamen jo. ? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ser helt nydelig ut, gleder meg! Hardware, muligheter, tilbehør osv virker helt prima. Nå krysser jeg alt jeg har for at det blir et godt nok spillutvalg. 100 spill i utvikling. Som vi vet om. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 dET ER DE GODE SPILLENE SOM TELLER. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Jepp. Sikkert flere gode blant de hundre? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Man kan håpe. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 According to Dr. Serkan Toto, a Tokyo-based games consultant, Nintendo president Kimishima confirmed to Nikkei that the Switch's online pricing will be around 2,000 to 3,000 yen, which roughly translates to $17-$26 per year. https://www.destructoid.com/nintendo-talks-switch-online-service-pricing-and-it-s-not-terrible-416059.phtml Lenke til kommentar
askbask Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Det er den type spottpris jeg tror alle kan leve med. Alle som er over 13 år har ihvertfall et par hundre å avsi i året. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 17-26 USD i ÅRET. Det er ikke så verst. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Med andre ord ca samme nivå som PSN og XBL ligger på, bittelitt under. Blir det 17$ så er det bra, et større stykke under konkurrentene. Jeg kommr uansett ikke til å kjøpe det før jeg ser at det er noe jeg har bruk for det til. Edit: Rettelse, 27$ er fremdeles et godt stykke under konkurrentene, har hatt den på automatisk fornyelse så lenge at jeg glemte prisen. xD Da er det absolutt et bra prisnivå, og der Nintendo bør legge seg, da de ikke har i nærheten tilliten til sin online-tjeneste som konkurrentene har til sine tjenester. Endret 1. februar 2017 av Rider of Reason Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 27 USD er ca 220 kr. Selv med moms er det mindre enn 300 kr i året. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ja, kom fram til det jeg også, gikk bare litt fort i svingene i forige innlegg. Tror fremdeles de tjener mest godvilje på legge seg nærmere 17 enn 27 dollar da. Det vil være ca halvparten av prisen til konkurrentene. Og de har jo ikke i nærheten av like mye som benytter seg av online. Spillene man får på kjøpet er heller ingen deal å skryte av. At folk har råd til det er det ingen tvil om, men folk kommer allikevel ikke til å betale for det uten at de får demonstrert at det er nyttig å ha det. Lenke til kommentar
purplepizza Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Hei. Jeg er helt ny her og har lest gjennom hele tråden Jeg vurderer sterkt å kjøpe Nintendo Switch! MEN, jeg lurer på hvor stor sjansen for å få tak i en konsoll på selve lanseringsdatoen i fysisk butikk er? Er den lik null med mindre man står i kø hele natten? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Hei. Jeg er helt ny her og har lest gjennom hele tråden Jeg vurderer sterkt å kjøpe Nintendo Switch! MEN, jeg lurer på hvor stor sjansen for å få tak i en konsoll på selve lanseringsdatoen i fysisk butikk er? Er den lik null med mindre man står i kø hele natten? Sjansen er nok liten nå, siden forhåndsbestillinger av switch skjøt i taket. Du må nok innom dine nærmeste butikker og høre med dem. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 17-26 USD i ÅRET. Det er ikke så verst. Det var faktisk overraskende billig. Dog blir jeg ikke å kjøpe det før det kommer noe som man kan spille online, som jeg VIL spille online ^^, Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Hei. Jeg er helt ny her og har lest gjennom hele tråden Jeg vurderer sterkt å kjøpe Nintendo Switch! MEN, jeg lurer på hvor stor sjansen for å få tak i en konsoll på selve lanseringsdatoen i fysisk butikk er? Er den lik null med mindre man står i kø hele natten? Du ring Gamezone 38178313 spøre der. https://m.gamezone.no/info/kontaktoss Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Hei. Jeg er helt ny her og har lest gjennom hele tråden Jeg vurderer sterkt å kjøpe Nintendo Switch! MEN, jeg lurer på hvor stor sjansen for å få tak i en konsoll på selve lanseringsdatoen i fysisk butikk er? Er den lik null med mindre man står i kø hele natten? Godt spørsmål. Vil tro det vil bli vanskelig, Switch har vist seg å være veldig populær på forhåndsbestillingsfronten. Men vi fikk en tweet her forleden om at Nintendo har økt produksjonen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå