d'espresso Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 100 % speedrun blir nok på litt mindre enn 7 dager, gitt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Nintendo Switch’s New Controllers Could Be Perfect For VR http://uploadvr.com/nintendo-switch-joy-con/ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Nintendo har tatt patenter på VR headset så det er fullt mulig at det dukker opp etterhvert, men tanken på å sitte her med med en haug av VR headsets bare fordi de fungerer eksklusivt til hver enkelt plattform er ekstremt turnoff for min del iallefall. Jeg har kun lyst på en Vive og vil at den skal fungere på alle plattformer, men hardware kravet til Vive er langt over hva Switch kan prestere så det er det vel bare å utelukke blir aktuelt noen sinne. Endret 1. februar 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Håper virkelig på en ok bundle med mariokart. Sjekket kjapt hva det ville bli for 3 spill, nok håndkontrollere til å kunne bruke det slikt det er ment sammen og ladere, batteri etc, evt prokontrollere. Blir jo nærmere 10 000, hinsides. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg avventer ekstra kontrollere i starten. Syns de er for stivt priset. Vurderte ladegrip, men når det rapporteres om 20h batterilevetid på joycons så tror jeg det skal holde mer enn nok. Når det gjelder pro kontrolleren så er prisen latterlig... Men koster vel å ha den nyeste teknologien (HD rumble..) Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Håper virkelig på en ok bundle med mariokart. Sjekket kjapt hva det ville bli for 3 spill, nok håndkontrollere til å kunne bruke det slikt det er ment sammen og ladere, batteri etc, evt prokontrollere. Blir jo nærmere 10 000, hinsides. Du får starte med én switch, ett spill og medfølgende kontrollere, og heller utvide etter behov. Du trenger vel, f.eks. ikke fire pro-controllere fra start. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Du får starte med én switch, ett spill og medfølgende kontrollere, og heller utvide etter behov. Du trenger vel, f.eks. ikke fire pro-controllere fra start.4 player MarioKart eller så kan det bare være Helst 8: https://www.komplett.no/wishlists/1818828#wishlist1818828 Endret 1. februar 2017 av Thobjo Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 En bundle med BotW senere i år hadde vært magisk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Nintendo har tatt patenter på VR headset så det er fullt mulig at det dukker opp etterhvert, men tanken på å sitte her med med en haug av VR headsets bare fordi de fungerer eksklusivt til hver enkelt plattform er ekstremt turnoff for min del iallefall. Jeg har kun lyst på en Vive og vil at den skal fungere på alle plattformer, men hardware kravet til Vive er langt over hva Switch kan prestere så det er det vel bare å utelukke blir aktuelt noen sinne. Jeg vet det da. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Synes det der er allerede et problem med dagens VR, altfor stort, er som å sitte å spille med hjelm. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=S1r369yv2Uk Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Nice reklame. På meg hadde den motsatt effekt og jeg fikk enda mindre lyst på en Switch Game of the Year kandidat 3:23 inn i videoen der forresten! Endret 1. februar 2017 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Nice reklame. På meg hadde den motsatt effekt og jeg fikk enda mindre lyst på en Switch Game of the Year kandidat 3:23 inn i videoen der forresten! Ja.... 1-2-Switch er så totalt uinteressant for min del.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Synes videoen var fin jeg. Den formidler noe hverken PlayStation,Xbox eller PC gjør for min del. Nemlig lekenhet og morro. Og det er akkurat hva jeg vil ha ifra Nintendo Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Nice reklame. På meg hadde den motsatt effekt og jeg fikk enda mindre lyst på en Switch Game of the Year kandidat 3:23 inn i videoen der forresten! Ja.... 1-2-Switch er så totalt uinteressant for min del.... Joda, sover heller ikke i bilen selvom det er mulig å gjøre det Mistenker disse motion controlls er satt inn for at det skal være mulig å porte Wii spill over å bruke motion controlls. 2 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Nice reklame. På meg hadde den motsatt effekt og jeg fikk enda mindre lyst på en Switch Game of the Year kandidat 3:23 inn i videoen der forresten! Ja.... 1-2-Switch er så totalt uinteressant for min del.... Ja. Hadde prisen vært en hundrings kunne jeg ha vurdert det, men ikke til en fullpris på 500 kr. Endret 1. februar 2017 av Vannlinjen Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Tallene her er ganske interessante. Kanskje MK8 er en større mulighet for Nintendo enn jeg trodde. https://twitter.com/ArcadeGirl64/status/826629384522100736 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Fast RMX on Switch offers 1080p 60fps with 4-player splitscreen http://www.gamereactor.eu/news/502543/Fast%20RMX%20on%20Switch%20offers%201080p%2060fps%20with%204-player%20splitscreen/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=S1r369yv2Uk Fy flate så awkward. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 That's Nintendo for you. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå